Eef de Kip
Well-known member
Gillen, dat publiek ook
Wij hebben betere vaccins dan de UK.
😂 😂 😂 😂
Wel jammer dat het niet al om 16.30 uur ingaat, dan hadden we nog een beetje kunnen lachen met noord-ooster.Op zich is het wel een helder verhaal; na 5 uur is alles dicht. Het is alleen zonneklaar dat dit echt geen enkel verschil gaat maken.
Mijn dochter vanmiddag helemaal blij dat een badje omhoog mocht bij zwemles. Maar ze gaat ook van 16:00 naar 18:00 dan. Dus dan mag het niet meer. Daardoor moeten we schuiven naar een andere dag in het weekend, waardoor het daar drukker wordt…
Nog leuker was geweest als duels alleen maar na 18.00 gespeeld hadden mogen worden. Had hij alvast kunnen wennen...Wel jammer dat het niet al om 16.30 uur ingaat, dan hadden we nog een beetje kunnen lachen met noord-ooster.
Alleen maar duels op zondag 😉Nog leuker was geweest als duels alleen maar na 18.00 gespeeld hadden mogen worden. Had hij alvast kunnen wennen...
Alle planbare operaties uitgesteld
De crisis in de zorg is een nieuwe
fase ingegaan,meldt demissionair
minister De Jonge.Alle planbare
operaties in de ziekenhuizen worden
uitgesteld.Deze nieuwe fase 2D is de
laatste voor de crisisfase 3.
Niet-levensreddende operaties,waarbij
patiënten opgenomen moeten worden,gaan
niet door.Het afschalen gebeurt om meer
plekken voor coronapatiënten te kunnen
creëren op de IC's.
Het gaat om zorg waarbij uitstel van
zes weken of meer naar verwachting niet
tot permanente gezondheidsschade of
verlies van levensjaren leidt en zorg
waarbij uitstel "enig risico" geeft.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik hoor ook die verhalen. Iets van 1,2 miljoen personen zouden hier wat aan kunnen doen.Ik ook, ik hoor om me heen mensen die - in de directe omgeving - hun operaties afgebeld hebben zien worden.
Misschien dat het bij jullie meevalt?
Zitten er zoveel man in het Kabinet tegenwoordig?Ik hoor ook die verhalen. Iets van 1,2 miljoen personen zouden hier wat aan kunnen doen.
Dat zijn lui die geen prik halen. Daardoor iets van 200 IC bedden bezetten die met twee prikjes ergens anders voor konden gebruiken. Met boosters erbij misschien 250 minder.Zitten er zoveel man in het Kabinet tegenwoordig?
Dat zal. Maar er staat letterlijk dat alle planbare zorg worden uitgesteld. Dat zal mogelijk in de toekomst wel waar kunnen worden, maar dat is op dit moment gewoonweg niet waar. Ook maandag staan er bij ons planbare operaties gepland. En zoals het er nu uitziet gaan die gewoon door. Dus wordt er voor de muziek uitgelopen om begrip te creëren voor de aanstaande maatregelen. Daar vind ik dus wel wat van.Ik ook, ik hoor om me heen mensen die - in de directe omgeving - hun operaties afgebeld hebben zien worden.
Misschien dat het bij jullie meevalt?
Gezien de besmettingsgraad zou Zuid Afrika juist alle vliegtuigen uit Nederland moeten weren.61 van 600 passagiers Zuid-Afrika besmet met coronavirus
Van de 600 mensen in de twee KLM-vliegtuigen die vrijdag terugkeerden uit Zuid-Afrika zijn 61 mensen positief getest op het coronavirus. Het is nog niet bekend of zij besmet zijn met de nieuwe…www.telegraaf.nl
Ik vraag mij af of je voordat je het vliegtuig instapt een test moet doen.
Maar het ligt toch allemaal aan Rutte en De Jonge?Dat zijn lui die geen prik halen. Daardoor iets van 200 IC bedden bezetten die met twee prikjes ergens anders voor konden gebruiken. Met boosters erbij misschien 250 minder.
Dat is een beetje kort door de bocht. Met wat eerder boosterprikken hadden ze misschien wat ouderen kunnen helpen maar dan hou je nog 70% over die om wat voor redenen ook geen prik heeft gehaald.Maar het ligt toch allemaal aan Rutte en De Jonge?