Ze zijn zelf op onderzoek uitgegaan.Dus er zijn mensen die zich met een experimenteel vaccin laten injecteren waarbij het effect niet eens wetenschappelijk is onderzocht 😳
Ze zijn zelf op onderzoek uitgegaan.Dus er zijn mensen die zich met een experimenteel vaccin laten injecteren waarbij het effect niet eens wetenschappelijk is onderzocht 😳
Er is geen 'oplossing' voor mensen die stevig met de hakken in het zand zitten. Wel zou het volgens hem helpen als er vanaf het begin consistent zou worden gecommuniceerd (denk aan de mondkapjes, de basisregels, ventilatie) en minder beloftes worden gedaan waar toch niet aan gehouden wordt, zodat je geloofwaardiger bent als overheid en er dus wat meer vertrouwen is als er gevraagd wordt om een vaccin te nemen. Dan had de groep twijfelaars zonder vaccin minder groot geweest.Heeft hij ook een oplossing voor de Urkers, Staphorsters etc. die een belangrijk aandeel in het zorginfarct hebben?
De Duitsers waren wat duidelijker met hun communicatie maar daar zitten ze ook met dezelfde problemen. Het komt er eigenlijk op neer dat we door een aantal mensen die vanwege geloof niet willen prikken en mensen die denken dat er vreemde rotzooi in zit we nu in de shit zitten.Er is geen 'oplossing' voor mensen die stevig met de hakken in het zand zitten. Wel zou het volgens hem helpen als er vanaf het begin consistent zou worden gecommuniceerd (denk aan de mondkapjes, de basisregels, ventilatie) en minder beloftes worden gedaan waar toch niet aan gehouden wordt, zodat je geloofwaardiger bent als overheid en er dus wat meer vertrouwen is als er gevraagd wordt om een vaccin te nemen. Dan had de groep twijfelaars zonder vaccin minder groot geweest.
Pieter Omtzigt fileert even finaal het zwabberbeleid van het kabinet bij WNL. Daar had hij pijnlijk rake punten.
Heeft hij ook een oplossing voor de Urkers, Staphorsters etc. die een belangrijk aandeel in het zorginfarct hebben?
Die vallen onder etc.Zou jij het alsjeblieft wel bij de feiten kunnen blijven houden?
Die vallen onder etc.
Ik weet niet wat het aandeel migranten op de IC is.Meestal benoem je de grootste groepen en vallen de restcategorieën onder etc.
Ik weet niet wat het aandeel migranten op de IC is.
Ik doel vooral op de Biblebelt gemeenschap.Wat is het aandeel van de Staphorsters en hoeveel Urkers liggen er precies?
Ik doel vooral op de Biblebelt gemeenschap.
En als keurig puppy aan het lijntje van de Jonge, benoem je de niet westerse allochtonen niet.Heeft hij ook een oplossing voor de Urkers, Staphorsters etc. die een belangrijk aandeel in het zorginfarct hebben?
NPO, dus dat lijkt me fake news.Zou jij het alsjeblieft wel bij de feiten kunnen blijven houden?
Dat zijn vaag oudere mensen die zich ook niet laten vaccineren. Uiteraard had ik er ook migranten bij kunnen zetten.Ok, hoeveel liggen er uit de Bibblebelt?