Wel goed voor de kennis van het Griekse alfabet...Lambda heb ik wel eens wat over gehoord maar de rest heeft Nederland nog niet echt bereikt.
Sommige mensen willen dat verplicht vaccineren maar al te graag... Echt ongelooflijk...Van de groep die nu niet gevaccineerd is zijn er maar zeer weinigen genegen dit alsnog te doen. Dit omdat zij zich in een hoek voelen gedrukt door de maatregelen die aan hen door hun keuze zijn opgelegd. Ik hoor Rutte en De Jonge lullen dat ze geen tweespalt willen. Om dan acties uit te voeren die juist wel aan die tweespalt bijdraagt. Misschien kun je het maar beter accepteren dat de vaccinatiegraad niet veel hoger zal zijn. Je kunt het toch niet veranderen tenzij je verplicht gaat vaccineren. Maar dat lijkt mij meer iets voor Noord Korea.
Als we daarmee van de maatregelen af kunnen graag.Sommige mensen willen dat verplicht vaccineren maar al te graag... Echt ongelooflijk...
Dat biedt dan wel mogelijkheden voor de toekomst: dikke mensen die dan verplicht van staatswege moeten afvallen, rokers die verplicht moeten stoppen met roken enz...Dat krijgt meer draagvlak. Toegang tot horeca en theater slechts voor gevaccineerden ook. Meer mensen zien het als een soort van gijzeling van het land door onwelwillenden.
Ja, dat was een leuke discussie idd...Haha Asha ten Broeke met een bmi van 40+ loopt te klagen dat de ongevaccineerden gevaarlijk zijn, nee dat ben jij dik zeug met je bolle pens.
Maar hoeveel mensen zijn er echt te zwaar om een medische reden ? Waarschijnlijk 10% van alle dikkerds.Ja, dat was een leuke discussie idd...
Ik ben het overigens met haar eens dat er mensen zijn die dik zijn door medische redenen. Ben wel benieuwd of zij accepteert dat er mensen zijn die geen vaccin mogen nemen om die reden. Maar als zij de rest van de niet-gevaccineerden gevaarlijk mag noemen, mogen mensen dat ook met haar doen wegens haar BMI.
Overigens blijkt uit cijfers dat de gemiddelde BMI van mensen op de IC stijgt de afgelopen maanden. Die is inmiddels gemiddeld al boven de 30. Als het gemiddelde BMI van mensen op de IC dan 30 is, dan liggen daar dus ook mensen met BMI's van tegen de 40... Bij 25 ligt de grens naar overgewicht...
Maar hoeveel mensen zijn er echt te zwaar om een medische reden ? Waarschijnlijk 10% van alle dikkerds.
Of we ontzeggen de zorgen aan mensen die stemmen op partijen die de IC niet willen opschalen.
Want daardoor zitten we nu tenslotte allemaal weer thuis.
Zou die laatste 12% zich wel hebben geprikt hadden we nu geen overvolle IC.Een hogere IC capaciteit had ervoor gezorgd dat we een paar weken later thuis zouden zitten. Daarnaast valt er technisch gezien een hoop op die motie af te dingen. Permanent een IC capaciteit instand houden die je alleen in extreme piekdrukte zoals nu nodig hebt is wellicht niet de slimste oplossing. Dat je flink moet kunnen opschalen is iets anders.
Ja, denk het ook maximaal ja.Maar hoeveel mensen zijn er echt te zwaar om een medische reden ? Waarschijnlijk 10% van alle dikkerds.
In die paar weken had je al heel wat boosterprikken kunnen zetten.
Ze loopt niet alleen te klagen, ze pleit voor een vaccinatieplicht. "En anders blijf je maar lekker thuis", zegt ze. Die wordt nu gruwelijk gecancelled op Twitter, omdat ze meerdere malen uitspraken heeft gedaan dat zij aan niemand verplicht is om gezond te leven. Wat op zich zo is, maar dat maakt het allemaal nogal hypocriet. De kans dat iemand met ernstig overgewicht na een besmetting op de IC komt is volgens mij veel groter dan dat de gemiddelde ongevaccineerde zonder overgewicht op de IC belandt.Haha Asha ten Broeke met een bmi van 40+ loopt te klagen dat de ongevaccineerden gevaarlijk zijn, nee dat ben jij dik zeug met je bolle pens.
Dit bedoel ik, trouwens:Ze loopt niet alleen te klagen, ze pleit voor een vaccinatieplicht. "En anders blijf je maar lekker thuis", zegt ze. Die wordt nu gruwelijk gecancelled op Twitter, omdat ze meerdere malen uitspraken heeft gedaan dat zij aan niemand verplicht is om gezond te leven. Wat op zich zo is, maar dat maakt het allemaal nogal hypocriet. De kans dat iemand met ernstig overgewicht na een besmetting op de IC komt is volgens mij veel groter dan dat de gemiddelde ongevaccineerde zonder overgewicht op de IC belandt.
Familie van die dansleraar?
Of we ontzeggen de zorgen aan mensen die stemmen op partijen die de IC niet willen opschalen.
Want daardoor zitten we nu tenslotte allemaal weer thuis.
Waar staat Staphorst ?Dat zijn vaag oudere mensen die zich ook niet laten vaccineren. Uiteraard had ik er ook migranten bij kunnen zetten.
Maar zou je alles in verhouding zetten dan scoren de Biblebelt naast de Limburgers vrij hoog. Overigens vallen Amsterdam en Rotterdam ook nog wel mee. Dat is respectievelijk 113 en 198 in de tweede kolom.
Bekijk bijlage 761394
O ja Hugo de Wolf.Heeft hij ook een oplossing voor de Urkers, Staphorsters etc. die een belangrijk aandeel in het zorginfarct hebben?