Mario
Well-known member
Geen idee. Ik ben nog niet eerder besmet geweest, dus ik denk van niet.Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Chinezen vatbaarder zijn voor het virus?
Geen idee. Ik ben nog niet eerder besmet geweest, dus ik denk van niet.Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Chinezen vatbaarder zijn voor het virus?
Maar nu wel door het Chinese virus!Geen idee. Ik ben nog niet eerder besmet geweest, dus ik denk van niet.
We gaan allemaal dood!!!!!!!!?Oei, een nieuwe nog dodelijkere variant waar de vaccinaties niet tegen werken. En nu?
Is nog niet bekend of het wel of niet werkt.Oei, een nieuwe nog dodelijkere variant waar de vaccinaties niet tegen werken. En nu?
En dat vind ik nou echt een vorm van symboolpolitiek. De kans is namelijk vrij groot dat die variant ook al op andere plekken in de wereld is (net als de Engelse en Indiase variant).Nou, het verguisde Engeland waar het zo slecht geregeld is schort wel gelijk alle vluchten op vanuit Afrika.
Dat bedoelde ik idd...Je zult er hooguit wat tijd mee winnen maar laten we nou niet net doen alsof je het tegen kunt houden.
Je zult er hooguit wat tijd mee winnen maar laten we nou niet net doen alsof je het tegen kunt houden.
Absoluut dus dat moeten ze ook echt doen hoor maar het gaat mij erom dat we er niet al te veel van moeten verwachten.
Euhhhhh...Voor eeuwig die vluchten schrappen?