Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Nou, het verguisde Engeland waar het zo slecht geregeld is schort wel gelijk alle vluchten op vanuit Afrika.
 

JMD

Well-known member
Nou, het verguisde Engeland waar het zo slecht geregeld is schort wel gelijk alle vluchten op vanuit Afrika.
En dat vind ik nou echt een vorm van symboolpolitiek. De kans is namelijk vrij groot dat die variant ook al op andere plekken in de wereld is (net als de Engelse en Indiase variant).

En verde: stel dat die variant alleen in Zuid Afrika is. Wat wil je dan doen? Voor eeuwig die vluchten schrappen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, de directe aanvoer afsluiten lijkt mij geen gek idee.

Dat er door een vergiet ook water komt is niet een reden om een stortbuis open te laten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Absoluut dus dat moeten ze ook echt doen hoor maar het gaat mij erom dat we er niet al te veel van moeten verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Absoluut dus dat moeten ze ook echt doen hoor maar het gaat mij erom dat we er niet al te veel van moeten verwachten.

Nee ok, maar we zijn met van alles laat en losjes. Wij beginnen met booster prikken als notabene België er al 1 miljoen heeft gezet. Ik geloof dat we nu ook niet echt richting de hoogtijdagen gaan met prikken, maar dat we het uit gaan smeren tot aan de zomer. De urgentie mag ook wel eens blijken uit iets anders dan dat alles maar dicht moet.
 

zwammy

Well-known member
Haha had je die grafiek van de boosterprikken gezien 😂

Bizar hoor.

Verder is het natuurlijk niet tegenhouden maar wel wat meer duidelijkheid over wie er binnenkomt en extra testen.
 
Bovenaan