Waarom zo moeilijk en ze niet gewoon plaatsen op een onbewoond eiland?Gisteren met een paar collega's een discussie gehad hoe nou verder. Een prima oplossing bedacht. Krijg je als ongevaccineerde corona dan zijn alle medische kosten voor eigen risico. Ingangsdatum per 1 december. Uiteraard ook de 3G testen voor eigen rekening.
Uitzonderingen zijn mensen die vanwege medische redenen niet kunnen.
FvDland hoe staat het daarmee trouwens?Waarom zo moeilijk en ze niet gewoon plaatsen op een onbewoond eiland?
Iemand had uitgerekend dat door die lui 1 miljoen per dag wordt weggegooid. Uiteraard mogen wij dat ophoesten en dan weet je het wel met die ene collega. Alcohollisten en drugsgebruikers heeft hij ook geen medelijden mee. Overigens is hij ook voor het Oostenrijkse systeem.Als je hier al naartoe zou willen, dan kun je nooit een ingangsdatum hanteren waarvoor je men niet de gelegenheid hebt gegeven om alsnog de prik te halen. Hopelijk smaakte het bier goed.
Kan dat niet ergens in het noorden van Zweden? Dat moet een geweldig land zijn volgens hun.FvDland hoe staat het daarmee trouwens?
1 miljoen dat valt nog mee, net zoveel als 1 asielzoeker ons kost.Iemand had uitgerekend dat door die lui 1 miljoen per dag wordt weggegooid. Uiteraard mogen wij dat ophoesten en dan weet je het wel met die ene collega. Alcohollisten en drugsgebruikers heeft hij ook geen medelijden mee. Overigens is hij ook voor het Oostenrijkse systeem.
Ik ben benieuwd naar je conclusie, deze donderdag is het aantal positief gemeld lager dan een week geleden.Ik wacht nog even morgen af om diezelfde conclusie te kunnen trekken. De donderdag geeft steeds de grootste sprong omhoog.
Ik vind het overigens wel opvallend dat de zkh-bezetting gedaald is.
Nee, godzijdank niet...Hypercube?
Jep. En voor het eerst in tijden de donderdag lager dan de woensdag.Ik ben benieuwd naar je conclusie, deze donderdag is het aantal positief gemeld lager dan een week geleden.
Dat gebeurde voor het laatst op 30 september.
GGD meldt voor afgelopen dinsdag een recordaantal testen, voor het eerst meer dan 100.000. Maar het aantal positief is maar 5% hoger dan een week terug.
Het groeipercentage van het weekgemiddelde in vier dagen van +50% naar +23%.
In de ziekenhuizen wel nog steeds paniekmodus, de opnames nog steeds +24% en dat percentages is relatief stabiel.
Ik begrijp dat we alles een uurtje dicht gaan gooien, dat zal wel zoden aan de dijk zetten.
Maar ik begrijp het ergens ook wel weer, ze willen zo min mogelijk mensen pijn doen maar ja, dat wordt lastig.
Gooi de horeca dicht en de mensen gaan thuis feestvieren.Ik begrijp dat we alles een uurtje dicht gaan gooien, dat zal wel zoden aan de dijk zetten.
Maar ik begrijp het ergens ook wel weer, ze willen zo min mogelijk mensen pijn doen maar ja, dat wordt lastig.
DAN MOETEN DIE MENSEN OOK HUN EIGEN ZORG BETALEN !!!!!!!!!!!!!!!!1!111!!!!!!!Gooi de horeca dicht en de mensen gaan thuis feestvieren.
Ligt eraan of ze gevaccineerd zijn.DAN MOETEN DIE MENSEN OOK HUN EIGEN ZORG BETALEN !!!!!!!!!!!!!!!!1!111!!!!!!!
Ligt eraan of ze gevaccineerd zijn.