Eef de Kip
Well-known member
Even voor de volledigheid, maar ik had er misschien een knipoog smiley bij moeten zetten
Nee, dat geldt alleen voor SanMark.Even voor de volledigheid, maar ik had er misschien een knipoog smiley bij moeten zetten
Met een duimpje omhoog!Even voor de volledigheid, maar ik had er misschien een knipoog smiley bij moeten zetten
Nee hoor.Even voor de volledigheid, maar ik had er misschien een knipoog smiley bij moeten zetten
Haha nee hoor, we lopen al lang zat samen op het forum rond om te weten of iets serieus is of niet.Even voor de volledigheid, maar ik had er misschien een knipoog smiley bij moeten zetten
Beterschap voor jullie!Dankzij het groepsimmuniteitsprogramma van de basisschool, heeft het virus ook ons huis bereikt. Positief getest, weekje in quarantaine. Krijg je zo'n telefoontje van de GGD. Of wij in isolatie zitten, en dochterlief op haar kamer blijft. Natuurlijk, en 2x per dag trek ik mijn witte pak aan, en geef ik haar eten via het doorgeefluik in haar deur. Volgens mij vond die mevrouw dat niet zo'n leuk grapje 😁
Ik heb zelf trouwens geen klachten, mijn vrouw en dochter hebben lichte verkoudheid. De jongste waar het snot uit haar neus loopt is negatief, en kan straks gewoon naar de peuterspeelzaal 😀
Beterschap, jullie zijn beide gevaccineerd ?Dankzij het groepsimmuniteitsprogramma van de basisschool, heeft het virus ook ons huis bereikt. Positief getest, weekje in quarantaine. Krijg je zo'n telefoontje van de GGD. Of wij in isolatie zitten, en dochterlief op haar kamer blijft. Natuurlijk, en 2x per dag trek ik mijn witte pak aan, en geef ik haar eten via het doorgeefluik in haar deur. Volgens mij vond die mevrouw dat niet zo'n leuk grapje 😁
Ik heb zelf trouwens geen klachten, mijn vrouw en dochter hebben lichte verkoudheid. De jongste waar het snot uit haar neus loopt is negatief, en kan straks gewoon naar de peuterspeelzaal 😀
Racist!Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Chinezen vatbaarder zijn voor het virus?
JaBeterschap, jullie zijn beide gevaccineerd ?
Zo snel kom je er natuurlijk niet af.Ja
Bedankt mannen, komt goed.