Coronavirus 2

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Probleem van de vaccins is dat ze 'voorwaardelijk' zijn goedgekeurd. Niet iedereen stapt in een vliegtuig die 'voorwaardelijk' is goedgekeurd, ieders goed recht. Je accepteert de risico's of niet, zelf bepalen.
 

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Klopt! Of een andere vlucht met gegarandeerd materieel. Veel van 'tze unvaxxed' wachten op een beter moment, zijn niet zo anti als dat iedereen maar roept.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb alleen het gevoel dat die mensen óók niet zonder uitzicht op een eindtijd in de rij willen blijven staan wachten met steeds gefrustreerder rakende mensen.
 

Forza AZ

Well-known member
Probleem van de vaccins is dat ze 'voorwaardelijk' zijn goedgekeurd. Niet iedereen stapt in een vliegtuig die 'voorwaardelijk' is goedgekeurd, ieders goed recht. Je accepteert de risico's of niet, zelf bepalen.
Als je in een land bent waar de situatie heel onveilig is, stap je dan nog steeds niet in een voorwaardelijk goedgekeurd vliegtuig dat je naar een veilig land brengt?

Het is allemaal een afweging van risico's. Aan de vaccins zit dan misschien een klein risico, maar aan het krijgen van Corona terwijl je niet gevaccineerd bent zit ook een risico, dat zeer waarschijnlijk veel groter is.
 

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Dat veilige land blijkt helaas toch een oase, ook daar gaan besmettingen rond ondanks een toegangs controlesysteem dat niet werkt. Iedereen mag het zelf afwegen, maar zeker niet het vliegtuig in sleuren. En als mensen zich daar veiliger voelen, geen nare kaartjes naar huis sturen, geniet er van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Amsterdam gaat strenger controleren. Altijd leuk dat roeptoeteren bij de start dat je het niet echt gaat handhaven en dan terug moeten krabbelen. Nu zit het Amsterdamse probleem nou niet direct bij de groot horeca gebruikers. Maar goed je zou gericht in de wijken kunnen handhaven waar de vaccinatiegraad het laagst is en de besmettingen het hoogst zijn.
 

zwammy

Well-known member
Amsterdam gaat strenger controleren. Altijd leuk dat roeptoeteren bij de start dat je het niet echt gaat handhaven en dan terug moeten krabbelen. Nu zit het Amsterdamse probleem nou niet direct bij de groot horeca gebruikers. Maar goed je zou gericht in de wijken kunnen handhaven waar de vaccinatiegraad het laagst is en de besmettingen het hoogst zijn.
Haha oh Amsterdam. Ik heb het echt met jou en pascallovic te doen als ik zie wat Gl en D66 daar elke keer weer verzinnen.
 

zwammy

Well-known member
Zometeen gaat de topman van Pfizer vertellen bij op1 dat een 3e prikvan Pfizer noodzakelijk is. Ach, Ab oosterhuis zit er een dag niet, dat is ook wel iets waard.
 

Joost

Well-known member
Ik ben in Spanje om voetbal te kijken. Stap je een drukke bar in; niemand die een mondkapje draagt. Maar diezelfde mensen hebben in het stadion wel allemaal een mondkapje…
 
Bovenaan