Ik dacht dat bij de IC 16% van de bevolking 80% van de coronabedden bezet houdt.Die percentages van mij waren toch ook niet gevaccineerden?
Ik dacht dat bij de IC 16% van de bevolking 80% van de coronabedden bezet houdt.Die percentages van mij waren toch ook niet gevaccineerden?
Ligt eraan of het een Nationale Luchtvaartmaatschappij is.Precies, het merendeel verwacht niet dat dat vliegtuig ooit veilig zal zijn.
Als je in een land bent waar de situatie heel onveilig is, stap je dan nog steeds niet in een voorwaardelijk goedgekeurd vliegtuig dat je naar een veilig land brengt?Probleem van de vaccins is dat ze 'voorwaardelijk' zijn goedgekeurd. Niet iedereen stapt in een vliegtuig die 'voorwaardelijk' is goedgekeurd, ieders goed recht. Je accepteert de risico's of niet, zelf bepalen.
UiteraardSchijnt hier in het ziekenhuis driekwart van de Corona patienten uit het beruchte Urk te komen.
Haha oh Amsterdam. Ik heb het echt met jou en pascallovic te doen als ik zie wat Gl en D66 daar elke keer weer verzinnen.Amsterdam gaat strenger controleren. Altijd leuk dat roeptoeteren bij de start dat je het niet echt gaat handhaven en dan terug moeten krabbelen. Nu zit het Amsterdamse probleem nou niet direct bij de groot horeca gebruikers. Maar goed je zou gericht in de wijken kunnen handhaven waar de vaccinatiegraad het laagst is en de besmettingen het hoogst zijn.
Of ze testen daar weinig of ze zijn direct vrij ziek wanneer de helft van de positivo’s ook in het ziekenhuis ligt.Uiteraard
Weekcijfers coronavirus SARS-CoV-2 | RIVM
Actuele cijfers COVID-19 en nieuws over het nieuwe coronavirus. Corona cijfers worden iedere week op woensdagmiddag bekend gemaakt. De corona cijfers gaan over testen, besmettingen, ziekenhuisopnames en overledenen.coronadashboard.rijksoverheid.nl