Eef de Kip
Well-known member
Oftewel meer ic capaciteit is geen oplossing.
Oftewel meer ic capaciteit is geen oplossing.
Inderdaad. In Duitsland ziet men maar 1 oplossing: vaccineren.Oftewel meer ic capaciteit is geen oplossing.
Inderdaad. In Duitsland ziet men maar 1 oplossing: vaccineren.
Lijkt me een goed plan!Klinkt als een goede oplossing. Wellicht moeten wij dat hier ook maar proberen.
Jep.De ironie is wel dat wij voorlopen op Duitsland met vaccineren.
Hoe kan dat nou?Lijkt me een goed plan!
De ironie is wel dat wij voorlopen op Duitsland met vaccineren.
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat er aan de Duitse kant van het grensgebied je zo af en toe kunt spreken van Nederlandse enclaves.Hoe kan dat nou?
Daar wonen helemaal geen Grefo's!
Klopt. Veel mensen wippen de grens over omdat daar de huizen gewoon goedkoper zijn. Maar nu wonen er al weinig Grefo's aan deze kant van de grens, dus ik vermoed dat het over de streep niet anders zal zijn. Maar gezien het totale plaatje is het natuurlijk helemaal peanuts.Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat er aan de Duitse kant van het grensgebied je zo af en toe kunt spreken van Nederlandse enclaves.
Weet ik toch.Klopt. Veel mensen wippen de grens over omdat daar de huizen gewoon goedkoper zijn. Maar nu wonen er al weinig Grefo's aan deze kant van de grens, dus ik vermoed dat het over de streep niet anders zal zijn. Maar gezien het totale plaatje is het natuurlijk helemaal peanuts.
De aandacht op de conservatieve christenen staat in geen verhouding met het aandeel wat ze hebben onder de ongevaccineerden.
Het zal wel toevallig zijn, maar ik heb sinds dinsdag last van verkoudheid.