Coronavirus 2

Miramar

Well-known member
Als we dikke moslims gaan uitsluiten is het dan geen racisme?

Of geldt dit alleen voor complotdenkers en ander volk met een geldige vaccinatie weigering?

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Ja dat is zeker racisme, maar volgens mij lees jij iets wat daar niet staat. Leuke feed trouwens, ga zo door allen.

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Dus gelijkheid voor ieder, maar wel apartheid op basis van de prik. Die prik interesseert me niks, ik heb hem genomen, maar denk niet dat ik anders naar iemand kijk op basis daarvan. In de media kan alles 'aannemelijk' worden gebracht mits het overal maar wordt herhaalt, laat je niet bespelen is mijn advies.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
Bereid je maar voor op een mediastorm vandaag.
154 nieuwe opnames, 14 op de IC.

Bezetting op verpleegafdeling +82, op de IC +3.

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Ben je Hongaars? Ik hoorde dat Sinterklaas druk bezig is een QR Piet op te leiden, anders geen pepernootjes.

zwammy

Well-known member

Ik hoor het wel wanneer dit benoemd gaat worden door witte onderbroek van Jole of andere talkshows. Dan zal ik misschien ook wel wat meer vertrouwen hebben in de objectieve media en het probleem/oorzaak kunnen en willen benoemen.

Eef de Kip

Well-known member
Bereid je maar voor op een mediastorm vandaag.
154 nieuwe opnames, 14 op de IC.

Bezetting op verpleegafdeling +82, op de IC +3.
Maar dan kun je er toch ook op wachten dat er een rits aan maatregelen komt, en niet geheel onterecht want met deze aantallen gaat het gewoon helemaal fout.

Joost

Well-known member
Maar dan kun je er toch ook op wachten dat er een rits aan maatregelen komt, en niet geheel onterecht want met deze aantallen gaat het gewoon helemaal fout.
Ja en nee. Feit is dat heel veel maatregelen die er getroffen zijn geen enkel effect hebben gehad.
Het zou ook echt al veel schelen als er een keer wordt toegegeven dat het seizoen flinke invloed heeft en je niet met z'n allen binnen moet gaan zitten.

Eef de Kip

Well-known member
Dus een maatregel om thuiswerken te stimuleren zal ongetwijfeld komen en nee dat kan niet voor iedereen maar heel veel mensen bij wie het mogelijk is, thuis de ruimte hebben en waarbij het werk het toe laat om thuis te werken vertikken het gewoon en zitten weer massaal hudje mutje in de trein en op kantoor.

Max

Administrator
Forumleiding
Dan mag zeker gezien de stijgende energieprijzen wel een iets hogere thuiswerkvergoeding worden voorgesteld. Ze zijn nu echt aan de onderkant gaan zitten.

RistoDB

Administrator
Forumleiding
En volgende winter, en de winter daarop en de winter daarop en de winter daarop, enz... (y) Kunnen ook een vette winterslaap instellen, dubbel werken in de zomer, welkom in het jaar 2030.

Eef de Kip

Well-known member
Dan de IC maar opschalen naar 3000 plekken. In Duitsland hebben ze veel meer IC bedden en daar mag alles. Oh nee, wacht, die hebben ook een hele rits aan maatregelen.

gevegt

Well-known member
Dan de IC maar opschalen naar 3000 plekken. In Duitsland hebben ze veel meer IC bedden en daar mag alles. Oh nee, wacht, die hebben ook een hele rits aan maatregelen.
Daar zijn ze strenger dan hier, maar gaan de besmettingen ook in razend tempo omhoog.

De Wolf

Well-known member

Ik hoor het wel wanneer dit benoemd gaat worden door witte onderbroek van Jole of andere talkshows. Dan zal ik misschien ook wel wat meer vertrouwen hebben in de objectieve media en het probleem/oorzaak kunnen en willen benoemen.
Algemeen bekend dat vooral mensen met een migratie achtergrond en gereformeerden het grootste aandeel hebben. Daarnaast nog wat rechtse wappies en veganisten van de PVDD die niet meedoen. Tel die niet mee en je zit waarschijnlijk op 99% bij de volwassenen.

Bovenaan