Bereid je maar voor op een mediastorm vandaag.
154 nieuwe opnames, 14 op de IC.
Bezetting op verpleegafdeling +82, op de IC +3.
Maar dan kun je er toch ook op wachten dat er een rits aan maatregelen komt, en niet geheel onterecht want met deze aantallen gaat het gewoon helemaal fout.Bereid je maar voor op een mediastorm vandaag.
154 nieuwe opnames, 14 op de IC.
Bezetting op verpleegafdeling +82, op de IC +3.
Ja en nee. Feit is dat heel veel maatregelen die er getroffen zijn geen enkel effect hebben gehad.Maar dan kun je er toch ook op wachten dat er een rits aan maatregelen komt, en niet geheel onterecht want met deze aantallen gaat het gewoon helemaal fout.
Daar zijn ze strenger dan hier, maar gaan de besmettingen ook in razend tempo omhoog.Dan de IC maar opschalen naar 3000 plekken. In Duitsland hebben ze veel meer IC bedden en daar mag alles. Oh nee, wacht, die hebben ook een hele rits aan maatregelen.
Algemeen bekend dat vooral mensen met een migratie achtergrond en gereformeerden het grootste aandeel hebben. Daarnaast nog wat rechtse wappies en veganisten van de PVDD die niet meedoen. Tel die niet mee en je zit waarschijnlijk op 99% bij de volwassenen.Twitter Publish
publish.twitter.com
Ik hoor het wel wanneer dit benoemd gaat worden door witte onderbroek van Jole of andere talkshows. Dan zal ik misschien ook wel wat meer vertrouwen hebben in de objectieve media en het probleem/oorzaak kunnen en willen benoemen.
Dus alle IC bedden ten spijt zijn de maatregelen daar volgens mij net als hier.Daar zijn ze strenger dan hier, maar gaan de besmettingen ook in razend tempo omhoog.
Nee, de mondkapjesplicht is uitgebreider.Dus alle IC bedden ten spijt zijn de maatregelen daar volgens mij net als hier.