Die gaan niet naar de site van MauriceEn alle SGP stemmers deden niet mee aan het onderzoek.
Gelukkig heeft die nu ook het licht gezien en gaf hij van het weekend aan bij BNR dat er meer verpleegkundigen moeten komen en daar men die moet gaan opleiden. Voor de korte termijn heb je daar idd geen moer aan, maar aangezien corona zal blijven (en je niet elk jaar dit gedoe wil gaan hebben), en de vaccins ook niet eeuwig beschermen (je ziet hier nu hetzelfde gebeuren als wat in Israël ook eerder gebeurde, nl dat de vaccins na een maand of 6 hun topbescherming lijken te verliezen) is dat gewoon bittere noodzaak.Nee, maar toen gaf Gommers er al geen uitbreiding kwam want wat moest je met al die mensen als de pandemie voorbij zou zijn. Onze ziener.
Je moet cliniclown worden las ik van de week, die verdienen meer dan IC-verpleegkundigen... Echt schandalig.Jeehee een zorgbonus van 385. Helaas geen structureel erbij want dat is niet nodig. Volle bak leegloop overal maar goed, we mogen niet klagen.
Corona kan ook goed nieuws brengen!
Kerstconcerten van de Toppers gaan niet door wegens coronamaatregelen | Muziek | NU.nl
De kerstconcerten van de Toppers gaan dit jaar niet door. Vanwege de onduidelijkheid rondom de coronamaatregelen is het niet mogelijk de shows te organiseren, meldt de organisatie.www.nu.nl
De vierde golf spaart ook de gevaccineerden niet
Meer dan de helft van de patiënten die met covid-19 in het ziekenhuis belanden, is gevaccineerd. ‘Dat betekent niet dat de vaccins falen. Wel dat vaccinatie geen wondermiddel is.’www.standaard.be
Maar goed, dat zal in NL natuurlijk wel anders zijn... Wij zijn speciaal..
Overigens kan je hiermee natuurlijk ook aantonen dat de vaccins werken, maar dat was al duidelijk.
Alhoewel ik de kans voor die 65+ er die gevaccineerd is wel heel opvallend vind.
Nee niets nieuws onder de zon.Dit artikel heeft toch nul nieuwswaarde zelfs als je alle Belgische referenties naar Nederlandse zou omzetten?
Nee niets nieuws onder de zon.
Volgens mij is er vanaf seconde 1 gecommuniceerd dat het vaccin voor 95% effectief zou zijn, oftewel bij 5% van heel veel miljoen niet.
Verder is de helft van wat er in het ziekenhuis terecht komt afkomstig van de 85% gevaccineerden en de andere helft van de 15% niet gevaccineerden. Oftewel het stukje bewijst maar weer dat als die 15% zich had laten vaccineren er veeeeel minder in het ziekenhuis terecht zouden zijn gekomen.
De Jonge spreekt over dat het merendeel van de mensen in de zkh/ic ongevaccineerd zijn. Dat wordt hier duidelijk ontkend. Ik zou niet weten waarom dat in NL dan anders zou zijn.Dit artikel heeft toch nul nieuwswaarde zelfs als je alle Belgische referenties naar Nederlandse zou omzetten?
Dan zou het deze week in Nederland veranderd zijn maar het percentage ongevaccineerde schommelt tussen de 75 en 80%. Daarboven zijn het vooral mensen met een kwetsbare gezondheid.De Jonge spreekt over dat het merendeel van de mensen in de zkh/ic ongevaccineerd zijn. Dat wordt hier duidelijk ontkend. Ik zou niet weten waarom dat in NL dan anders zou zijn.
En idd, is dat ook logisch verklaarbaar (want er zijn flink meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden), maar dan moet dat gezegd worden en dus niet "90% van de mensen op IC/zkh zijn ongevaccineerd" want dat is niet zo.
Verder vond ik het wel verbazingwekkend dat bij die 65+-ers de kans op besmetting toe lijkt te nemen na vaccinatie...
Snap ik, maar ik doelde op de berichten dat de ziekenhuizen weer overbelast dreigen te raken. Is dat allemaal door de toename van coronabesmettingen, of is het normaal voor deze tijd van het jaar dat meer mensen ziek worden?Ik neem aan dat ze het Coronanavirus er met zo'n test uit kunnen filteren.
Is al jaren, vanaf 2016 alleen toen met griep, nu sinds 2 jaar met corona. Redenen zijn ook bekend maar die blijken niet benoemd te kunnen worden. Ook 7 minder trouwens op de IC dan gisteren, maar weer versoepelingen lijkt me.Snap ik, maar ik doelde op de berichten dat de ziekenhuizen weer overbelast dreigen te raken. Is dat allemaal door de toename van coronabesmettingen, of is het normaal voor deze tijd van het jaar dat meer mensen ziek worden?