Ska P 187
Well-known member
Zolang ze het maar geen vaccin noemen.Zometeen gaat de topman van Pfizer vertellen bij op1 dat een 3e prikvan Pfizer noodzakelijk is. Ach, Ab oosterhuis zit er een dag niet, dat is ook wel iets waard.
Zolang ze het maar geen vaccin noemen.Zometeen gaat de topman van Pfizer vertellen bij op1 dat een 3e prikvan Pfizer noodzakelijk is. Ach, Ab oosterhuis zit er een dag niet, dat is ook wel iets waard.
Waar ik zit houdt men zich aardig aan de regels, als je in een bar zit, aan tafel, hoef je geen mondkapje om, maar zodra je gaat lopen wel, maar goes je kan er altijd wat van zeggen natuurlijk.Ik ben in Spanje om voetbal te kijken. Stap je een drukke bar in; niemand die een mondkapje draagt. Maar diezelfde mensen hebben in het stadion wel allemaal een mondkapje…
Heb je wat beweging nodig. Begin maar tien keer op en neer bij die bult bij Kardinge.Zijn we al magnetisch eigenlijk? Ik heb de hele tijd het idee dat ik aan mijn auto blijf plakken.
Misschien tijd voor een ritje naar de wasstraat.Zijn we al magnetisch eigenlijk? Ik heb de hele tijd het idee dat ik aan mijn auto blijf plakken.
Waar ik zit houdt men zich aardig aan de regels, als je in een bar zit, aan tafel, hoef je geen mondkapje om, maar zodra je gaat lopen wel, maar goes je kan er altijd wat van zeggen natuurlijk.
Gevaccineerden komen evengoed in het ziekenhuis, dat is het dilemma juist.
Werkdruk omdat er veel coronapatiënten worden opgenomen, als ze zich nou laten vaccineren en aan de maatregelen houden komen ze niet in het ziekenhuis terecht en wordt het een stuk beter.
Het is natuurlijk ook maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Ben je nou serieus? Je kunt toch niet ontkennen dat inmiddels wel duidelijk is dat dat een stuk lager is bij die groep?Gevaccineerden komen evengoed in het ziekenhuis, dat is het dilemma juist.
Uiteindelijk zal de aap uit de mouw komen dat natuurlijke immuniteit de beste weg was bij mensen die weinig tot geen kans hadden op IC te belanden. Vaccins waren een goede oplossing voor de risicogroepen, maar er moest genoeg aan verdiend worden.
De weg naar natuurlijke immuniteit hebben we vorig jaar geprobeerd en dat is niet bepaald succesvol gebleken met bijna 2000 man op de IC, vandaar die zware rits aan maatregelen.Uiteindelijk zal de aap uit de mouw komen dat natuurlijke immuniteit de beste weg was bij mensen die weinig tot geen kans hadden op IC te belanden. Vaccins waren een goede oplossing voor de risicogroepen, maar er moest genoeg aan verdiend worden.
Er zijn diverse onderzoeken waarbij er geen enkele consensus is dus het is maar net wat je wilt lezen.Hoe kom jij aan deze wijsheid?