Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Ja wel alleen voor ongevaccineerden, kunnen we lachen. En ook niet meer de Albert Heijn in las ik ergens, worden weer leuke tijden op Twitter en Facebook
 

BlauwVinger

Well-known member
jYbOcms.jpg

O4j65MS.jpg

qO9yF11.jpg

PORAwaS.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat erom dat ik gewoon rustig een biertje moet kunnen drinken zonder geconfronteerd te worden met de Maaike Bootsen van deze wereld.
 

zwammy

Well-known member
Nee het gaat er om dat ik qua gezondheid meer vertrouwen heb in een huisarts die hier jaren voor gestudeerd heeft dan in een leraar geschiedenis die zich toevallig binnen een politieke partij naar boven heeft gelikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ben ik nog wel benieuwd wat haar uitspraken waren naar aanleiding waarvan ze die brief heeft ontvangen.

Zeker. Er circuleert ook een bericht dat een gynaecoloog nu 28 miskramen per maand constateert bij gevaccineerde zwangeren allemaal rond de 22 weken. Alleen als je die 28 miskramen vermenigvuldigt met de 971 actieve gynaecologen en dat vermenigvuldigt met 12 maanden in een jaar, dan kom je op een twee keer zo hoog aantal aan miskramen dan dat er normaal gesproken baby’s worden geboren. Tsja, dan is het toch niet heel erg geloofwaardig.
 

Maasveld

Well-known member
Nee het gaat er om dat ik qua gezondheid meer vertrouwen heb in een huisarts die hier jaren voor gestudeerd heeft dan in een leraar geschiedenis die zich toevallig binnen een politieke partij naar boven heeft gelikt.
Ja want die leraar geschiedenis doet inderdaad wat ie zelf wil en baseert zijn beslissingen totaal niet op het oordeel van mensen die er jarenlang voor hebben gestudeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Vreemd dan dat mensen die er allebei zo lang voor gestudeerd hebben daar anders over nadenken. En ook nog in andere landen die weer anders denken. Poeh poef wat een rare wereld is het aan het worden. Het lijkt wel of er andere belangen spelen dan gezondheid, maar dat zal dan niet kloppen als er mensen die er heel lang voor gestudeerd hebben weten zeker dat ze het goed hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Vreemd dan dat mensen die er allebei zo lang voor gestudeerd hebben daar anders over nadenken. En ook nog in andere landen die weer anders denken. Poeh poef wat een rare wereld is het aan het worden. Het lijkt wel of er andere belangen spelen dan gezondheid, maar dat zal dan niet kloppen als er mensen die er heel lang voor gestudeerd hebben weten zeker dat ze het goed hebben.
Bij materie waarin men niet thuis is, is het doorgaans het verstandigst om de lijn te volgen van de overgrote meerderheid van mensen met kennis van zaken.
 
Bovenaan