Jep. Helemaal mee eens.
En het komt het kabinet dus ook niet slecht uit dat er een stel randdebielen meeloopt in al die demo's.
Die worden gewoon betaald door de overheid.
Jep. Helemaal mee eens.
En het komt het kabinet dus ook niet slecht uit dat er een stel randdebielen meeloopt in al die demo's.
Je verheven voelen boven alles en iedereen, denigrerend over apenlanden sprekend, het is geen kafka maar karma.Apenlanden doen daar niet aan zodat de naam in het Nederlandse paspoort afwijkt van die op het verstrekte vaccinatiebewijs.
Dat geloof ik niet, die Baudet en Engel trekken echt van dit soort malloten aan.Die worden gewoon betaald door de overheid.
Je verheven voelen boven alles en iedereen, denigrerend over apenlanden sprekend, het is geen kafka maar karma.
Hup bureaucratie!
Laat jij je nou maar lekker van het kastje naar de muur sturen. En weer terug.Fi donc et tiens! Wat lief dat jij mijn onvolprezen metafoor zonder ronkende rancune waardeert!
Laat jij je nou maar lekker van het kastje naar de muur sturen. En weer terug.
Wat zullen die mensen die zo met je sollen een lol hebben.
THE GREAT RESET IS BEGONNEN !!
In China hebben ze het social credit systeem... Lijkt me nou niet prettig dat we China overal in volgen.Voor zover die er nog niet op zat, dan hebben ze dat gejat van het Chinese WeChat. Die had die functie al toen ik mijn vrouw in 2017 leerde kennen.
Twitter Publish
publish.twitter.com
Tsja.
Helaas niet.Tiswat. Is Urk tegenwoordig een aparte provincie?
Waar staat dat?
600 miljoen miljardDank.
Hoeveel ziekenhuisopnames en overlijdens zijn er dan om het predikaat zeer ernstig te krijgen.
Of gelukkig niet... Anders zouden ze echt nog gaan denken dat ze wat voorstellen. Nu ligt een van de ergste plekken van Nederland in de by far ergste provincie van Nederland. Kan niet beter.Helaas niet.
Of gelukkig niet... Anders zouden ze echt nog gaan denken dat ze wat voorstellen. Nu ligt een van de ergste plekken van Nederland in de by far ergste provincie van Nederland. Kan niet beter.
(En nu even toch ontopic: het is wel opvallend die cijfers. Kijk het aantal positieve testen, daar kan je nog van zeggen dat men minder geneigd is te testen (wat ook logisch zou zijn gezien de houding van Urkers jegens die testen), maar aan ziekenhuisopnames of overlijdens valt meer te zeggen. En dan dubbel 0 is toch echt wel opvallend voor een dorp met zo'n lage vaccinatiegraad.)