Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Haha ja, heeft de organisatie een heel bedrijf ingehuurd omdat die leugenaars van de politie en de mainstream media expres verkeerde aantallen noemen bij hun demonstraties. Noemt dat bedrijf vervolgens precies hetzelfde aantal als de politie. :D
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het aantal dat bij die vorige demo door de politie/gemeente werd weergegeven ook wel erg aan de laag ingeschatte kant vond. Dat aantal kon je met een vrij eenvoudig sommetje al weerleggen. (maar met datzelfde sommetje kon je overigens ook het aantal dat de organisatie gaf weerleggen, dat was veel te hoog)
 

JMD

Well-known member
Die worden gewoon betaald door de overheid.
Dat geloof ik niet, die Baudet en Engel trekken echt van dit soort malloten aan.

Maar je zou dit als overheid natuurlijk wel kunnen doen. Of als tegengroepering. Je hoort dat ook wel eens na demonstraties dat als iemand zich misdragen heeft dat dat een infiltrant is.
 

BlauwVinger

Well-known member
Laat jij je nou maar lekker van het kastje naar de muur sturen. En weer terug.
Wat zullen die mensen die zo met je sollen een lol hebben.

Parbleu! Het is uiteraard een prachtige bijvangst als 'die mensen' daar plezier aan ontlenen! Het is prettig om als elite een rol van betekenis te mogen spelen voor plebs in de voedselketen. Het geeft mij dan ook uiteraard voldoening dat juist jíj er zoveel lol aan beleeft!

Fijne dag nog, menneke!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Fregge

Well-known member
THE GREAT RESET IS BEGONNEN !!


FA7UnGLWUAQ-IdY
 

JMD

Well-known member
Voor zover die er nog niet op zat, dan hebben ze dat gejat van het Chinese WeChat. Die had die functie al toen ik mijn vrouw in 2017 leerde kennen.
In China hebben ze het social credit systeem... Lijkt me nou niet prettig dat we China overal in volgen. :)
 

zwammy

Well-known member
Dank.

Hoeveel ziekenhuisopnames en overlijdens zijn er dan om het predikaat zeer ernstig te krijgen.
 

JMD

Well-known member
Of gelukkig niet... Anders zouden ze echt nog gaan denken dat ze wat voorstellen. Nu ligt een van de ergste plekken van Nederland in de by far ergste provincie van Nederland. Kan niet beter.

(En nu even toch ontopic: het is wel opvallend die cijfers. Kijk het aantal positieve testen, daar kan je nog van zeggen dat men minder geneigd is te testen (wat ook logisch zou zijn gezien de houding van Urkers jegens die testen), maar aan ziekenhuisopnames of overlijdens valt meer te zeggen. En dan dubbel 0 is toch echt wel opvallend voor een dorp met zo'n lage vaccinatiegraad.)
 

JMD

Well-known member

Eens hiermee. De criteria zijn (zoals wel met meer dingen rond corona) totaal onduidelijk. In principe kan Rutte/De Jonge hiermee dus eeuwig doorgaan omdat er altijd wel iets te vinden kan zijn om niet te stoppen met die pas.
Waarom niet (stond in een artikel van de week) die pas voor zeg 3 maanden laten gelden en dat het daarna automatisch vervalt en de Kamer er opnieuw over moet stemmen. Nu is de Kamer akkoord gegaan met een pas zonder einde en bepalen Rutte/De Jonge wanneer dit eindigt.
 
Bovenaan