Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel personen in Nederland niet gevaccineerd zijn, dat zijn de opstandelingen de strijders de verzetsbeweging de wakkeren en de patriotten.

Pareltje hoor
 

Batigoal

Well-known member
Je zou zeggen dat hij na Eriksen weet dat een hartaanval ook voorkomt bij niet-gevaccineerden. In die tijdslijn ook schrikbarende feiten hoeveel er schijnbaar per dag aan overlijden.
Welnee, hartaanvallen bestaan pas sinds de coronacrisis. Zijn een uitvinding van de overheid om ons onder de duim te houden. Wordt toch eens wakker!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel personen in Nederland niet gevaccineerd zijn, dat zijn de opstandelingen de strijders de verzetsbeweging de wakkeren en de patriotten.

Pareltje hoor

Ik kwam deze nog tegen over het fenomeen: https://tpo.nl/2021/10/04/tussen-ga...h-maar-liever-zwijgt-over-de-qr-maatschappij/

Zijn genoeg mensen die wel keurig hun vaccinaties hebben genomen en ook niet direct voorstander zijn van die QR code, maar gezien al dit soort volk kijk je wel uit om je er tegen uit te spreken.
 

erka

Well-known member
Haha, inderdaad. Die laatste twee regels van het stukje is precies hoe ik er ook in sta. QR-code is een klotensysteem, maar heb ook geen zin in de discussie steeds. De zwijgende meerderheid van zeker 10 miljoen mensen tegenover de schreeuwende minderheid van nog geen 25.000.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, inderdaad. Die laatste twee regels van het stukje is precies hoe ik er ook in sta. QR-code is een klotensysteem, maar heb ook geen zin in de discussie steeds. De zwijgende meerderheid van zeker 10 miljoen mensen tegenover de schreeuwende minderheid van nog geen 25.000.
Haha ja, heeft de organisatie een heel bedrijf ingehuurd omdat die leugenaars van de politie en de mainstream media expres verkeerde aantallen noemen bij hun demonstraties. Noemt dat bedrijf vervolgens precies hetzelfde aantal als de politie. :D
 

Miramar

Well-known member
Jeetje er springen hier mensen van de flat omdat ze niet meer een bord bami kunnen liken.

Sterkte iedereen.....
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, inderdaad. Die laatste twee regels van het stukje is precies hoe ik er ook in sta. QR-code is een klotensysteem, maar heb ook geen zin in de discussie steeds. De zwijgende meerderheid van zeker 10 miljoen mensen tegenover de schreeuwende minderheid van nog geen 25.000.

Ik heb liever niet dat je dit hier post. Straks klagen die wappies ons nog aan dat het miljoen miljard demonstranten zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha ja, heeft de organisatie een heel bedrijf ingehuurd omdat die leugenaars van de politie en de mainstream media expres verkeerde aantallen noemen bij hun demonstraties. Noemt dat bedrijf vervolgens precies hetzelfde aantal als de politie. :D

Bedrijf heeft gewoon gebeld naar de politie om te vragen hoeveel het er waren? Wil het de volgende keer ook wel voor ze tellen. Kleine moeite een telefoontje.
 

Hankie

Well-known member
Bedrijf heeft gewoon gebeld naar de politie om te vragen hoeveel het er waren? Wil het de volgende keer ook wel voor ze tellen. Kleine moeite een telefoontje.
Wappiaans tellen
8986b93238ba7311994431918971c491.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
Speciaal voor @BlauwVinger


Ik schreef er in een eerder stadium het volgende over en heb inmiddels meerdere geluiden ontvangen van de weerbarstigheid van de regelgeving van/voor het uitvoerend GGD-orgaan.

In menig 'buitenland' is het door Nederlanders gescoorde en domestiek geaccepteerde 'corona-vaccinatiebewijs' niet compatibel met de Nederlandse 'tegenpool'. De erkenning van buitenlandse vaccinatiebewijzen stuit Kafka-esque voorwaarden.

De door Nederland gekozen software herkent in sporadische gevallen buitenlandse bewijzen. Het is bovendien onmogelijk om langs digitale weg de buitenlandse variant 'in te wisselen' voor de Nederlandse. Je moet je daarvoor in persoon melden bij de GGD in Utrecht en beschikken over een BSN.

Baliemedewerkers van de GGD in Utrecht zijn niet opgeleid om de echtheid van een in het buitenland verkregen identiteitsbewijs te verifiëren. Nederlanders die in hun buitenlandse woonland zijn gevaccineerd met Pfizer komen niet in aanmerking voor een door Nederland geaccepteerd vaccinatiebewijs. Op het vaccinatiebewijs dient het precieze productieland van het vaccin vermeld te zijn. Dat is géén universele eis. Nederland vereist vermelding van de meisjesnaam van getrouwde vrouwen op het in het buitenland gescoorde vaccinatiebewijs. Apenlanden doen daar niet aan zodat de naam in het Nederlandse paspoort afwijkt van die op het verstrekte vaccinatiebewijs.
 

JMD

Well-known member
Bovenaan