Atreides
Well-known member
Cijfers worden langzaam maar zeker gunstiger maar het lijkt me dat de maatregelen nog wel een poosje zo blijven.
Deze maatregelen of wacht je een langzame afschaling van de intelligente lockdown?
Cijfers worden langzaam maar zeker gunstiger maar het lijkt me dat de maatregelen nog wel een poosje zo blijven.
Deze maatregelen of wacht je een langzame afschaling van de intelligente lockdown?
Ik verwacht dat de horeca toch geleidelijk weer open mag, maar dan wel op zo'n manier dat mensen genoeg afstand kunnen houden. Dus restaurants en terassen met een beperkt aantal tafels, maar cafés die nog wel dicht moeten blijven.
Je kan toch ipv met 20 man ook met 4 man trainen? Beetje zoals nu in Duitsland al gebeurt. Daar trainen spelers in groepjes van 4. Pass/trapvormen enz doe je standaard al op minimaal 1,5m afstand van elkaar
Scholen zie ik wel gebeuren (te beginnen met de basisschool, dan door naar middelbaar en de zuivere beroepsopleidingen (i.e. MBO), dan het hoger onderwijs.
Joost waarom denk ik jij dat kleinschalige trainingen versneld worden toegelaten en belangrijker hoe zie je dat voor je?
Ze zullen allereerst de scholen weer open doen en sportverenigingen kleinschalige trainingen weer laten opstarten.
Nadeel is wel dat leraren een paar keer dezelfde lesstof moeten geven.
En bijvoorbeeld kappers en massagesalons?
Daar is het natuurlijk onmogelijk om 1,5 afstand te houden. Dus geen idee hoe ze daar mee om gaan, want je kunt natuurlijk niet alle kappers een half jaar dicht houden.
Precies. Die moeten dus gewoon weer zo snel mogelijk open. Beter voor je haar én beter voor je spieren!
Daar is het natuurlijk onmogelijk om 1,5 afstand te houden. Dus geen idee hoe ze daar mee om gaan, want je kunt natuurlijk niet alle kappers een half jaar dicht houden.
Dat is niet erg. Die draaien toch vaak jaar na jaar hetzelfde verhaaltje af, tot er eens een keer een nieuw lesboek verschijnt.
Thaise massage?
Dilemma dilemma
Moet ik reageren en dat ik dan te horen krijg 'dat ik er weer ingetrapt ben' (een JMDtje) of moet ik dit gewoon negeren omdat het verschrikkelijke onzin is.
Dilemma dilemma
Moet ik reageren en dat ik dan te horen krijg 'dat ik er weer ingetrapt ben' (een JMDtje) of moet ik dit gewoon negeren omdat het verschrikkelijke onzin is.
Optie 3 is er een semi-lollige onzinopmerking over maken, zo redt 99% van dit forum zich uit discussies. Behalve Gevegt,