JMD
Well-known member
O sorry, wat was dan de initiële vraag. Ik had teruggelezen welke vraag ik gemist had (gebeurde niet expres dat ik niet antwoordde), en kwam deze tegen.Dat was niet mijn initiële vraag
O sorry, wat was dan de initiële vraag. Ik had teruggelezen welke vraag ik gemist had (gebeurde niet expres dat ik niet antwoordde), en kwam deze tegen.Dat was niet mijn initiële vraag
@JMD dit was mijn vraagEn wat moeten we doen als de ziekenhuizen weer vol komen te liggen?
@JMD dit was mijn vraag
Column | Laten we het beestje bij de naam noemen: dwang
Vergeet nooit wat er deze zomer – geruisloos bijna – gebeurde. Deze druilerige augustusdagen van 2021 toen we een nipte meerderheid van 76 handjes in het parlement telden voor de motie van D66-Kamerlid Jan Paternotte om een eigen bijdrage in te voeren voor de toegangstesten. Wie niet...www.nrc.nl
Oke.@JMD dit was mijn vraag
Jep. Dat soort sommen worden bij wiskunde A in V4 al jaren gemaakt...Ze snapt niet waarom het logisch is dat een grote groep die in het ziekenhuis beland gevaccineerd is. Dan houdt het wel een beetje op. Dat is volkomen logisch bij een hoge vaccinatiegraad.
Jep. Dat soort sommen worden bij wiskunde A in V4 al jaren gemaakt...
Verder heeft ze natuurlijk wel een punt over het 'dwang' gedeelte.
Je kunt je ook afvragen of je moet betalen zodat ze in Straatsburg kunnen beslissen hoeveel olijfolie er in een flesje gaat.
Of iets dichter bij huis, waarom ik zou moeten meebetalen aan de festiviteiten als PSV een prijs wint. Dat gebeurt nu eenmaal. De ongevaccineerden hebben ook meebetaald aan de vaccins van degene die ze namen, krijgen ze ook geen korting van.
Zouden er ook gevaccineerden zijn die daar last van hebben?Long COVID!!!
Pas na Zandvoort.Als Hugo zijn stoere praat daadwerkelijk opvolgt wordt er volgende week weer zonder publiek gespeeld.
Wat niet veel verschilt van een festival maar gewoon een hoop oplevert en daardoor niet afgelast wordt.Pas na Zandvoort.
Wat zei Mark ook al weer? Zoiets van ook bij de F1 moet iedereen blijven zitten. Het is niet de bedoeling dat iedereen door elkaar loopt met een pilsje in de hand. Maar ja, wat gebeurt er als ook in Zandvoort de regels genegeerd worden? Volgend jaar F1 zonder publiek? Maar dan zeker wel met weer een F1 Camping waar iedereen dagenlang door elkaar loopt. Snapt iemand het nog...............Pas na Zandvoort.