gevegt
Well-known member
Wellus!Nietes!
Wellus!Nietes!
Ach, ik kan je zo aan....Wil je nu echt ruzie met mij?
Omdat de opnames toen al een piek bereikten en maatregelen niet nodig waren.Dat is waar.
Dus daarom de vraag waarom er toen niet over maatregelen gesproken werd bij hetzelfde aantal mensen op de IC's.
Haha.Ach, ik kan je zo aan....
Normaal gesproken 2.Hoeveel is 1+1?
Ehh nee.Omdat de opnames toen al een piek bereikten en maatregelen niet nodig waren.
10 is correct.Normaal gesproken 2.
Maar als je met modulo 2 rekent dan is het antwoord 0.
Bij binair rekenen is het antwoord 10.
Nee maar toen zullen ze ook ongetwijfeld modellen hebben gehad waaruit bleek dat het niet zo exponentieel zou gaan als nu met Corona.Ehh nee.
"Terwijl het aanbod alleen maar toeneemt..."Ziekenhuizen vol door griep, Noord-Nederland lanceert beddenmeldpunt
Ziekenhuizen in heel Nederland hebben te maken met grote capaciteitsproblemen door de aanhoudende griepgolf. Het Acute Zorgnetwerk Noord Nederland heeft een meldpunt ingesteld om beschikbare ziekenhuisbedden in die regio in kaart te brengen.www.rtlnieuws.nl
Dus men zat toen al aan de (bijna) max qua capaciteit maar men wist nog niet of de piek bereikt was.
Waarom ben jij eigenlijk op een vrijdagavond zo serieus?Nee maar toen zullen ze ook ongetwijfeld modellen hebben gehad waaruit bleek dat het niet zo exponentieel zou gaan als nu met Corona.
Door de verregaande maatregelen is dat nu voorkomen terwijl dat met griep niet nodig was. Verder zijn alle medische ingrepen nu op grote schaal uitgesteld, daar was toen minder sprake van dus je vergelijking gaat gewoon niet op maar goed, antwoord op mijn vraag geef je toch niet, je draait er weer lekker omheen.
Dan kunnen we dat aan. Het waren er in mei 850 met corona.Wat als er toch weer 800 man op de IC ligt?
Dan kunnen we dat aan. Het waren er in mei 850 met corona.
Precies. En dat was grotendeels ook de tijd dat er niemand gevaccineerd was (of bijna niemand, want tot eind april liep dat zo traag als wat)Met sinds begin oktober onafgebroken 150-300 ziekenhuisopnames per dag. Gingen we met een capaciteit van 150 naar 800 gevulde IC bedden. Die 800 gevulde IC bedden bereik je gelukkig niet zomaar.
Ik was naïef en dacht een antwoord te krijgen.Waarom ben jij eigenlijk op een vrijdagavond zo serieus?
Zijn je dochters nog niet thuis?
Ik ken dat met dochters.Ik was naïef en dacht een antwoord te krijgen.
Dochter de Kip zit naast me op de veranda in het vakantiehuis in Frankrijk.
Morgenochtend weer naar huis.
Wappie.Als er iets is wat ik afgelopen weekend van drie dagen coronaloos festivallen geleerd heb, is dat de balans tussen mentale en sociale gezondheid t.o.v. fysieke gezondheid totaal de verkeerde kant op uitgeslagen is. De spontane ontmoetingen met andere mensen, emotioneerde me op een gegeven moment. Met 85% van de mensen gevaccineerd en zelfs meer dan 90% van de mensen die antistoffen hebben opgebouwd, is wat mij betreft het punt bereikt dat we stoppen met vrijheidsbeperkende maatregelen. QR-codes prima. Testen bij klachten, ook prima. Maar na anderhalf jaar van lockdown naar lockdown is het tijd om te accepteren dat mensen soms ziek worden. Iedereen heeft de kans gehad om een vaccin te nemen. Doe je dat niet, helemaal prima. Maar laat de rest van Nederland vrij.
Staat er gewoon hoor. Drie posts boven de geciteerde post van jou.Ik was naïef en dacht een antwoord te krijgen.
Wil je de rest van je leven met maatregelen leven @Maasveld
Dat was niet mijn initiële vraagStaat er gewoon hoor. Drie posts boven de geciteerde post van jou.