Ben je Belgisch aan het poepen?Vanaf een Vlaams toilet: wat een schande dat dit niet in Nederland georganiseerd kan worden! Het vraagt van verschillende partijen wat inzet, maar al met al is het prima te doen om een covidvrij festival neer te zetten.
In het vk lukte dat trouwens wel. De routekaart die ze in april opstelden richting Freedom day kwam elke stap uit, op de laatste na.Hoezo wil je perse een datum weten eigenlijk, als we iets hebben geleerd de afgelopen anderhalf jaar is het wel dat het onmogelijk is om datum te benoemen waarop er van alles wel of niet mogelijk is.
KNVB baalt dat volle tribunes nog niet zijn toegestaan: 'Niet lang te behappen'
De KNVB baalt ervan dat de stadions bij de wedstrijden in het betaald voetbal voorlopig voor 'slechts' twee derde gevuld mogen zijn. Volgens de voetbalbond heeft onderzoek uitgewezen dat "een capaciteit van 100 procent realistisch is".www.nu.nl
Al aangetoond dat die 2/3 bezetting flauwekul is, maar nu moeten clubs daar nog een maand mee doorgaan en ook nog eens de seizoenkaarthouders op andere vakken zetten.
Als "wisselgeld" voor het loslaten van de 1,5 meter in de horeca moet er dan inderdaad een Corona-bewijs getoond worden. Tegen die tijd heeft iedereen de kans gehad om volledig gevaccineerd te zijn, dus vind ik het wel logisch dat de "prettesten" niet meer gratis zijn (m.u.v. mensen die niet gevaccineerd konden worden vanwege bepaalde omstandigheden).Ik heb de persconferentie niet gezien, maar ik begrijp van Misset dat horeca vanaf 20 september bij een bezetting van meer dan 75 man om een vaccinatiebewijs of testbewijs moet vragen. Tegen die tijd is testen waarschijnlijk ook niet meer gratis. Interessante move.
Ik neem aan dat je dan wel een verklaring van je arts moet laten zien, en niet alleen een zelf ingevuld formuliertje zoals bij de mondkapjes.Heeft opeens ook iedereen medische redenen waarom ze zich niet kunnen vaccineren net als met de mondkapjes. Gaat een gezellig najaar worden.
Dat was voor mondkapjes ook het geval. Was een run op de aanvraag waar 95% zich terugtrok toen bekend werd dat je arts die verklaring moest geven.Ik neem aan dat je dan wel een verklaring van je arts moet laten zien, en niet alleen een zelf ingevuld formuliertje zoals bij de mondkapjes.
Die moeten een (betaalde) test doen.Benieuwd wat zwaarder gaat wegen, het niet binnen komen vanwege niet gevaccineerd of het racisme roepen omdat 3 kwart van de niet gevaccineerden allochtonen zijn. Nu al zin in 🎉
Benieuwd wat zwaarder gaat wegen, het niet binnen komen vanwege niet gevaccineerd of het racisme roepen omdat 3 kwart van de niet gevaccineerden allochtonen zijn. Nu al zin in