Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Die kut overheid faalt weer eens. In andere landen zal 5g inmiddels ongetwijfeld al lang en breed in werking zijn getreden.
 

De Wolf

Well-known member
Het eerste is al weer uitgelekt.
Hoge scholen mogen 75 studenten in een zaal stoppen zonder 1,5 meter aan te houden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, een dag van tevoren durf ik nu toch wel 100% zeker te zeggen dat mijn festival morgen doorgaat. Echt een vrij surreëel idee dat ik vanaf morgen drie dagen tussen duizenden anderen live muziek sta te kijken, sta te moshen, bier sta te drinken, wildvreemden high-fives geef en ga zo maar door, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. Heerlijk!!
 

JMD

Well-known member
Nou, een dag van tevoren durf ik nu toch wel 100% zeker te zeggen dat mijn festival morgen doorgaat. Echt een vrij surreëel idee dat ik vanaf morgen drie dagen tussen duizenden anderen live muziek sta te kijken, sta te moshen, bier sta te drinken, wildvreemden high-fives geef en ga zo maar door, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. Heerlijk!!
veel plezier!

Ik heb zelf niet zoveel met festivals, maar ben wel benieuwd hoe je dit beleefd heb. Ik merkte bv vorige week toen ik ineens weer tussen heel veel mensen zat (bij PSV - Midtjylland) dat ik er even aan moest wennen maar het al vrij snel weer als normaal voelde.
 

JMD

Well-known member

"Het OMT waarschuwt ook voor een vroege griepgolf. Het afgelopen winterseizoen is de griepgolf in Nederland uitgebleven. Het zou wel eens kunnen dat die dit jaar daarom wat eerder komt. Samen met nieuwe coronavarianten zou dat kunnen zorgen voor extra druk op de zorg en dat is reden voor voorzichtigheid."
Gaan we nu ook al griepgolven meenemen in de beslissingen? Vorig jaar voorspelde het OMT ook een flinke griepgolf, en die bleef juist uit.

En als je verder dingen niet wil doen wegens nieuwe varianten kan je net zo goed direct zeggen dat je nooit meer alle maatregelen laat varen. Is dan wel zo eerlijk naar nachtclubs en evenementen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
veel plezier!

Ik heb zelf niet zoveel met festivals, maar ben wel benieuwd hoe je dit beleefd heb. Ik merkte bv vorige week toen ik ineens weer tussen heel veel mensen zat (bij PSV - Midtjylland) dat ik er even aan moest wennen maar het al vrij snel weer als normaal voelde.
Dankjewel! Ik zal zeker even laten weten hoe het was.
 

Maasveld

Well-known member
Nou, een dag van tevoren durf ik nu toch wel 100% zeker te zeggen dat mijn festival morgen doorgaat. Echt een vrij surreëel idee dat ik vanaf morgen drie dagen tussen duizenden anderen live muziek sta te kijken, sta te moshen, bier sta te drinken, wildvreemden high-fives geef en ga zo maar door, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. Heerlijk!!
Ik heb al een festival meegepakt dit jaar. Zo gauw je in de rij voor de bonnen staat voelt het weer als vanouds.
 

Joost

Well-known member
Ik zie in de dagcijfers van de besmettingen nu wel een kleine stabilisatie.

Dit was ruim een week geleden die stabilisatie heeft niet echt doorgezet.
Er is nog steeds een (kleine) daling in de besmettingen en in de ziekenhuis nemen de opnames af.

Het maakt me wel benieuwd naar de persconferentie van vanavond. Ze zullen aankondigen dat het MBO/HBO/WO weer open kan en dat de 3 dagen Formule 1 als 3 losse wedstrijden worden gezien (ook wel terecht mijns inziens). Maar wat is het toekomstperspectief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dat werd 2/3 bezetting aan vast gekoppeld. Dan vrees ik dat we met voetbal daar ook aan blijven vastzitten.
 
Bovenaan