De eerste 7 uur nog niets gebeurd. So far so good.De eerste 3 minuten van Doom Day overleefd!
Morgen tweede prik. Kan ik in januari in ieder geval naar Kaleo in Amsterdam.
Ai, kaartje verkopen dan maarTegen die tijd moet je ook een derde prik hebben gehad.
veel plezier!Nou, een dag van tevoren durf ik nu toch wel 100% zeker te zeggen dat mijn festival morgen doorgaat. Echt een vrij surreëel idee dat ik vanaf morgen drie dagen tussen duizenden anderen live muziek sta te kijken, sta te moshen, bier sta te drinken, wildvreemden high-fives geef en ga zo maar door, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. Heerlijk!!
Dankjewel! Ik zal zeker even laten weten hoe het was.veel plezier!
Ik heb zelf niet zoveel met festivals, maar ben wel benieuwd hoe je dit beleefd heb. Ik merkte bv vorige week toen ik ineens weer tussen heel veel mensen zat (bij PSV - Midtjylland) dat ik er even aan moest wennen maar het al vrij snel weer als normaal voelde.
Doe maar een pbtje naar JMD.Dankjewel! Ik zal zeker even laten weten hoe het was.
Ik heb al een festival meegepakt dit jaar. Zo gauw je in de rij voor de bonnen staat voelt het weer als vanouds.Nou, een dag van tevoren durf ik nu toch wel 100% zeker te zeggen dat mijn festival morgen doorgaat. Echt een vrij surreëel idee dat ik vanaf morgen drie dagen tussen duizenden anderen live muziek sta te kijken, sta te moshen, bier sta te drinken, wildvreemden high-fives geef en ga zo maar door, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. Heerlijk!!
Ik zie in de dagcijfers van de besmettingen nu wel een kleine stabilisatie.
Geen festivals tot half september. En dan begint de griepgolf weer dus geen festivals dit seizoen