Hankie
Well-known member
Nee 19e mijn 2e. En waarom twijfel je?Iedereen al volledig geënt?
Ik moet eigenlijk vrijdag maar twijfel....
Nee 19e mijn 2e. En waarom twijfel je?Iedereen al volledig geënt?
Ben nooit ziek, zelfs bijna nooit verkouden. Dus waarom die spuit dan? Alleen omdat ik dan weer een stadion in kan of concert kan bezoeken?Nee 19e mijn 2e. En waarom twijfel je?
Nee daarom moet je het niet doen. Ik heb het meer voor mijn omgeving en gezin gedaan, heb ook vervelende gevallen gezien om mij heen van leeftijdsgenoten die ook in goede conditie zijn. Maar de keuze is altijd lastig en moet niet gedreven zijn om iets te mogen.Ben nooit ziek, zelfs bijna nooit verkouden. Dus waarom die spuit dan? Alleen omdat ik dan weer een stadion in kan of concert kan bezoeken?
Mijn omgeving is zo goed als compleet ingeënt. Dus tja ik zal wel gaan vrijdag om van het gedoe af te zijn. Het zal mij niets verbazen dat het een jaarlijks terugkerend iets wordt....Nee daarom moet je het niet doen. Ik heb het meer voor mijn omgeving en gezin gedaan, heb ook vervelende gevallen gezien om mij heen van leeftijdsgenoten die ook in goede conditie zijn. Maar de keuze is altijd lastig en moet niet gedreven zijn om iets te mogen.
Dat zal het wss wel gaan worden of moet een medicijn komen. Mijn dochter ga ik trouwens nog niet laten inenten en wil het zelf ook niet.Mijn omgeving is zo goed als compleet ingeënt. Dus tja ik zal wel gaan vrijdag om van het gedoe af te zijn. Het zal mij niets verbazen dat het een jaarlijks terugkerend iets wordt....
Ben nooit ziek, zelfs bijna nooit verkouden. Dus waarom die spuit dan? Alleen omdat ik dan weer een stadion in kan of concert kan bezoeken?
Dat is dan wel het belangrijkste. Mijn ouders wonen in Drenthe en ik in Limburg. Ik heb ze vorig jaar één keer gezien want ze leefden zeer terug getrokken door de corona periode. Nu pakken ze het leven van daarvoor weer op. Zij zijn wel kwetsbaar maar wel twee keer geënt nu. En ik kan er weer naartoe.Ik laat me voor een klein deel voor mezelf prikken, het wordt er hopelijk wel iets makkelijker van. Maar voor het grootste deel laat ik me prikken zodat er minder kans is op besmetten van kwetsbare familie, waar ik er helaas vrij veel van heb.
Nee, ik laat mij niet inenten op dit moment. Ik ben gezond, sport veel en val in geen enkele doelgroep waar het gevaar voor oplevert.Iedereen al volledig geënt?
Wat? Jij in Limburg?Dat is dan wel het belangrijkste. Mijn ouders wonen in Drenthe en ik in Limburg. Ik heb ze vorig jaar één keer gezien want ze leefden zeer terug getrokken door de corona periode. Nu pakken ze het leven van daarvoor weer op. Zij zijn wel kwetsbaar maar wel twee keer geënt nu. En ik kan er weer naartoe.
Sinds 1995 Rondom Eindhoven en sinds vorig jaar Weert. Het kan verkeren..Wat? Jij in Limburg?
Ok duidelijk. Dan is de keuze snel gemaakt ja...Nee, ik laat mij niet inenten op dit moment. Ik ben gezond, sport veel en val in geen enkele doelgroep waar het gevaar voor oplevert.
Ik zeg niet dat ik mij nooit laat inenten maar volgens mij heb ik dat hier al eens eerder gezegd als ik aan de beurt ben stap ik nog een paar keer naar achteren en kijk dan tzt wel of ik het wil. Ik ben niet echt anti vax of zo maar ik vind het nu echt geen meerwaarde.Ok duidelijk. Dan is de keuze snel gemaakt ja...
Dat is ook zieligSinds 1995 Rondom Eindhoven en sinds vorig jaar Weert. Het kan verkeren..
Dat is ook zielig
Nou....notValt allemaal nu wel op z’n plaats.
Wist jij trouwens dat het gat van Waalre 21 meter diep is 😳. Ik las dat van de week, wat is dat een bizarre diepte zeg.Sinds 1995 Rondom Eindhoven en sinds vorig jaar Weert. Het kan verkeren..
Klopt, daar werd ooit zand gewonnen. Mooie dieptes om te duiken.Wist jij trouwens dat het gat van Waalre 21 meter diep is . Ik las dat van de week, wat is dat een bizarre diepte zeg.