Coronavirus 2

Susa

New member
Wat vinden jullie van de 'Zweedse manier' ?

Kinderen gaan daar naar school en de horeca is ook open.
 

Joost

Well-known member
Zoals ik een week of wat geleden al zei, de maatregelen zijn volkomen buiten proporties. Het zou gerechtvaardigd zijn als het substantieel zou helpen, maar we gaan ook hier gewoon richting een volle IC. En dan is het personeel alsnog overwerkt. Het ergste? Landen met een lockdown die blijkbaar een tweede golf krijgen, want ja, het virus is niet weg natuurlijk.

Gewoon weer aan de slag allemaal :duim:

Het overgrote deel van werkend Nederland is, in aangepaste vorm, gewoon aan het werk.
 

SanMark.

Well-known member
Het overgrote deel van werkend Nederland is, in aangepaste vorm, gewoon aan het werk.

Inderdaad, bij ons is het zo druk.

De maand maart was 1 van onze drukste maanden ooit qua omzet voor de binnenlandse markt.

Gelukkig blijft de buitenlandse markt achter want dat zouden we met de mensen die niet mogen werken en de zieken niet kunnen bolwerken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die Belgen hebben nadat wij het helemaal fout doen dus ook kritiek op Zweden, doen ze het zo geweldig in België dan?
Ik zag van de week een staatje waarin ze per miljoen inwoners nog meer doden hebben dan bij ons. Nou zeggen die aantallen niet alles aangezien er nog heel veel meer doden zijn te betreuren vanwege het coronavirus maar dat geldt daar net zo goed.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad, bij ons is het zo druk.

De maand maart was 1 van onze drukste maanden ooit qua omzet voor de binnenlandse markt.

Gelukkig blijft de buitenlandse markt achter want dat zouden we met de mensen die niet mogen werken en de zieken niet kunnen bolwerken.

Wat voor werk doe jij SM?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik werk elke dag een 24 uursdienst, gratis en voor niks.

De maatregelen helpen misschien daar waar corona is. Hoelang zitten we nu binnen? Ik ken nog altijd geen enkele persoon uit mijn omgeving die ziek is. Is Heerlen immuun? Ik heb het niet over corona an sich, maar gewoon ziek. Griep, verkouden, koorts. Er is helemaal fucking niemand ziek hier in de straat, of buurt. Ga je naar de winkel, niemand die loopt te snotteren, hoesten, niezen. Niks. Ja, je moet thuisblijven als je die symptomen hebt, maar het is nou niet bepaald rustig in de winkels.

Maar goed, ik blijf zo veel mogelijk binnen en hou me keurig aan de gevraagde maatregelen. Hoe onzinnig ze ook (b)lijken te zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Ik werk elke dag een 24 uursdienst, gratis en voor niks.

De maatregelen helpen misschien daar waar corona is. Hoelang zitten we nu binnen? Ik ken nog altijd geen enkele persoon uit mijn omgeving die ziek is. Is Heerlen immuun? Ik heb het niet over corona an sich, maar gewoon ziek. Griep, verkouden, koorts. Er is helemaal fucking niemand ziek hier in de straat, of buurt. Ga je naar de winkel, niemand die loopt te snotteren, hoesten, niezen. Niks. Ja, je moet thuisblijven als je die symptomen hebt, maar het is nou niet bepaald rustig in de winkels.

Maar goed, ik blijf zo veel mogelijk binnen en hou me keurig aan de gevraagde maatregelen. Hoe onzinnig ze ook (b)lijken te zijn.

Ik ben al twee keer ziek geweest.

Eerste keer in het weekend koorts gekregen en daarna uitzieken tot dinsdag dus woensdag weer aan de slag.

Daarna in het weekend zeer verkouden geworden en als je loopneus e.d. hebt mag je ook niet werken bij ons, dat was ook weer over op dinsdag, woensdag weer aan het werk.

Nu mijn hoofd nog wel wat dicht zitten maar geen loopneus meer dus , nu kan ik wel gewoon blijven werken gelukkig.
 

Maasveld

Well-known member
Ik werk elke dag een 24 uursdienst, gratis en voor niks.

De maatregelen helpen misschien daar waar corona is. Hoelang zitten we nu binnen? Ik ken nog altijd geen enkele persoon uit mijn omgeving die ziek is. Is Heerlen immuun? Ik heb het niet over corona an sich, maar gewoon ziek. Griep, verkouden, koorts. Er is helemaal fucking niemand ziek hier in de straat, of buurt. Ga je naar de winkel, niemand die loopt te snotteren, hoesten, niezen. Niks. Ja, je moet thuisblijven als je die symptomen hebt, maar het is nou niet bepaald rustig in de winkels.

Maar goed, ik blijf zo veel mogelijk binnen en hou me keurig aan de gevraagde maatregelen. Hoe onzinnig ze ook (b)lijken te zijn.

Jij kent gewoon niet zoveel mensen:

https://www.rivm.nl/actuele-informatie-over-coronavirus
 
Bovenaan