De Wolf
Well-known member
Buter brea en griene tsiis.
Dat krijgt Erka zijn strot niet uit.
Buter brea en griene tsiis.
TsjaVertel.
Wappie!Nog niet helemaal. We hebben die 1,5 meter nog.
Dat krijgt Erka zijn strot niet uit.
En dat verstaan ze in Duitsland toch niet. In tegenstelling tot Gronings.
Nooit in Saterland geweest?
Had Wilders toch gelijk met z'n "minder minder".Wel een gigaverschil. Landelijk gemiddelde 87%. Hier in Noordoost-Nederland denk ik wel 95%. Maar in die wijken maar 40%.
Kan je dan niet gewoon het maandagaantal door 3 delen? Want ik neem aan dat bij de maandag dan ook de aantallen van zat en zon zitten.LCPS besloot vrijdag plots om in het weekend niet meer te rapporteren. De cijfers van het weekend zouden maanden meekomen, maar nu hebben ze voor zowel zaterdag als zondag NA (Not Available) in de tabel gezet.
Dit is echt een verschrikking voor iedereen die gemiddelden berekend.
Nee dat kan niet want het LCPS meldt niet de uitstroom. Ze geven alleen de bezetting en de nieuwe instroom van de meest recente 24 uur.Kan je dan niet gewoon het maandagaantal door 3 delen? Want ik neem aan dat bij de maandag dan ook de aantallen van zat en zon zitten.
Overigens wel opvallend dat de ziekenhuisbezetting (excl IC) bijna niet meer daalt, terwijl we toch nog op iets van 400 bedden zitten. Vorig jaar kwam dat onder de 100.
De RIAGG krijgt het er nog druk meeDit is echt een verschrikking voor iedereen die gemiddelden berekend.
Verstandig met al die aardbevingen.Wij zijn Waakzaam!