Zeker.Ik ben het lang niet altijd eens met hem, maar Rutte kan dit echt wel goed.
Zeker.
De boodschap is dan niet altijd de juiste, maar op zijn presentatie is echt zelden wat aan te merken.
Wat een domme persvragen toch weer zeg.
Ik ben het lang niet altijd eens met hem, maar Rutte kan dit echt wel goed.
Jep, maar dat kon ook niet slechter qua presentatie....Honderd keer beter dan zijn voorganger.
Lekker KNVB. Tot 1 juni geen betaald voetbal aldus Rutte
Dus nu vallen de betaald voetbalwedstrijd ineens wel onder de evenementen met vergunning? Terwijl vorige week werd gezegd dat dat niet het geval was.
Rutte zei dat het er wel onder valt ja. Ook zonder publiek mag niet tot 1 juni.
Eerst toen wel, een dag later niet en nu weer wel.Dus nu vallen de betaald voetbalwedstrijd ineens wel onder de evenementen met vergunning? Terwijl vorige week werd gezegd dat dat niet het geval was.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het sowieso best wel naïef om nu al na te denken over wanneer er weer gevoetbald kan worden. We staan nog maar aan het begin van deze crisis. Dit gaat allemaal nog maanden duren. Laten we eerst eens kijken wanneer er duidelijk minder mensen in het ziekenhuis en op de IC's terecht komen, voor we überhaupt gaan nadenken wanneer we onze pleziertjes weer terug krijgen.