Coronavirus 2

erka

Well-known member
Wat zeggen de echte kenners in Groningen?

Als RIVM minder koppig en eigenwijs zijn, ramen en deuren openzetten, achter je modelletje weg en je meer openstellen voor andere meningen en opvattingen. Zoals van de WHO bijvoorbeeld.
 

gevegt

Well-known member
Als RIVM minder koppig en eigenwijs zijn, ramen en deuren openzetten, achter je modelletje weg en je meer openstellen voor andere meningen en opvattingen. Zoals van de WHO bijvoorbeeld.
Onsamenhangend en geen antwoord op mijn vraag.
 

SanMark.

Well-known member
Het RIVM heeft nu gezegd dat hun computermodelletje toch niet helemaal klopt. Het blijkt dat mensen langer op de IC liggen dan gedacht. En nu komt het: het RIVM rekende met 10 (!!!!!) dagen. Terwijl uit China al bekend was dat het gemiddeld 23 dagen duurt. Wat voor wereldvreemde hazelwormen werken daar eigenlijk?

In oorlogstijd zouden ze voor het vuurpeloton staan voor landverraad.

En dat zijn de mensen waar het kabinet blind op vaart.
 

Batigoal

Well-known member
Zucht.

Even voor de zieners van dit prachtige forum.
Over een week zijn de bedden vol en moeten er keuzes gemaakt worden. Wie er nog moet geholpen worden?

Diegenen die alleen op zaterdag geholpen willen worden, het liefst om 14.30 of 15.00 uur.
 

SanMark.

Well-known member
Het RIVM heeft nu gezegd dat hun computermodelletje toch niet helemaal klopt. Het blijkt dat mensen langer op de IC liggen dan gedacht. En nu komt het: het RIVM rekende met 10 (!!!!!) dagen. Terwijl uit China al bekend was dat het gemiddeld 23 dagen duurt. Wat voor wereldvreemde hazelwormen werken daar eigenlijk?

En bij de briefing van de tweede kamer( 24 maart) werd al wel melding gemaakt van 23 dagen gemiddeld.

M.a.w. RIVM weet binnen de organisatie niet eens wat ze aan het doen zijn.
 

Susa

New member
Nou ja goed.....

Dit Corona gedoe is wel zo ongeveer het laatste offer dat we brengen aan de babyboomers....

Ik merk zeker bij de jongeren behoorlijk veel weerstand.
 

ALenstra

Well-known member
Die weerstand heeft eerder te maken met domheid. Nu weer dat verhaal over jongeren die een hotel afhuren in Rotterdam voor een coronafeest. Heeft weinig met onwetendheid te maken.
 

zwammy

Well-known member
Zucht.

Even voor de zieners van dit prachtige forum.
Over een week zijn de bedden vol en moeten er keuzes gemaakt worden. Wie er nog moet geholpen worden?

Ik hoorde via mijn schoonzus dat het dadelijk zo gaat lopen dat de al ziekere mensen niet meer behandeld gaan worden, nu heeft mijn moeder kanker dus zou het heel vervelend worden als ze er ook nog corona bijkrijgt. Zeker als het rivm nog meer fuck ups gaat maken. Dus we wachten maar weer af maar ik vermoed dat we nog wel even bezig zijn.
 
Bovenaan