Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Vooral bijzonder dat er nu opeens zo'n ophef over is. Alsof dit gedrag van de politie nieuw is.
Jep. Tuurlijk zijn er ook goede agenten, en we moeten ze zeker niet allemaal over 1 kam scheren. Maar ik ben vaak zat langs busjes met ME gelopen voor of na voetbalwedstrijden en ik kon me toch niet altijd aan de indruk onttrekken dat een aantal ME'ers niet kon wachten tot het uit de hand liep.
Dat je duidelijk moet laten merken dat je aanwezig bent is 1, dat je er staat met een opgepompt lijf als een sprinter bij de start van de 100m, klaar om los te gaan is wat anders.
 

Forza AZ

Well-known member
Ook wel bijzonder dat er over de wereld allemaal berichten binnen komen over het schandalige optreden en dat er hier niets van in het nieuws komt
Ik vraag me toch serieus af of de media het ook zo had genegeerd als er vreedzame klimaat of BLM demonstranten zo waren aangepakt. Volgens mij was het land dan te klein geweest en hadden de (linkse) politici direct hun afkeer uitgesproken.
 

JMD

Well-known member
Misschien moeten ze gewoon maar is een weekendje de boel de boel laten.
Ook dit. Laat die 'bloemenkinderen'/'koffiedrinkers' lekker zitten, die gaan vanzelf wel weg. Als je die laat zitten en ook geen plein schoon veegt gebeurt er niks, daar ben ik van overtuigd. En dan zullen de mensen die puur op het rellen afkomen toch de volgende keer minder snel langskomen. Je zag dat ook gebeuren met de 'avondklokrellen', er komt gewoon een groep mannen/jongens langs die het leuk vinden om te rellen.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me toch serieus af of de media het ook zo had genegeerd als er vreedzame klimaat of BLM demonstranten zo waren aangepakt. Volgens mij was het land dan te klein geweest en hadden de (linkse) politici direct hun afkeer uitgesproken.
De vraag stellen is hem beantwoorden....

Opvallend ook dat de ME duidelijk continu aanwezig was bij deze demonstratie, zelfs aan het begin stonden ze al aan de rand klaar. Bij de BLM-demonstratie (en eigenlijk bij bijna elke demonstratie, maar ook bv bij huldigingen van voetbalclubs) worden die vaak achter de hand gehouden, maar onzichtbaar. Geen agressie uitlokken is dan het (terechte) plan. Opvallend dat dat nu wel het geval is. ALsof men wil dat er agressie komt zodat men weer kan zeggen 'zie je wel, het loopt uit de hand'.
 

erka

Well-known member
Astra Zenica kan het denk ik wel vergeten. In Duitsland zijn 7 gevallen van hersentrombose ontdekt met 3 doden, op 1,6 miljoen mensen. Lijkt weinig maar statistisch had dat 1 geval op 1,6 miljoen mensen moeten zijn die geprikt zijn met Astra-Zenica. Dus 7x te hoog.
 

Eef de Kip

Well-known member
Las het net, wel balen dat hiermee de vaccinaties natuurlijk ook weer een flinke vertraging op gaan lopen.
Maar idd, kan me niet voorstellen dat de animo om een Astra vaccin te ontvangen groot is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar idd, kan me niet voorstellen dat de animo om een Astra vaccin te ontvangen groot is.

Ik had liever Pfizer of Moderna gehad omdat die beter beschermen. Maar dat risico van 7 op 1,6 miljoen dat ik hersentrombose krijg die durf ik wel te nemen hoor voor m'n tweede prik.
 

Forza AZ

Well-known member
Het AstraZeneca vaccin is dus dodelijker dan een Corona-besmetting. Ook als ze daar weer mee gaan prikken, dan ga ik dat niet nemen. Dan wacht ik wel langer tot er een ander vaccin beschikbaar is.
 

Janssen

Well-known member
Het AstraZeneca vaccin is dus dodelijker dan een Corona-besmetting. Ook als ze daar weer mee gaan prikken, dan ga ik dat niet nemen. Dan wacht ik wel langer tot er een ander vaccin beschikbaar is.

Zo’n anticonceptiepil is pas dodelijk. Of nog erger, een zwangerschap.
 

Joost

Well-known member
De cijfers van de laatste maand schieten alle kanten op en alle verhoudingen zijn zoek.

Dat is mooi samengevat in deze grafiek;

EwrNRfjWUAECzc3
 
Bovenaan