och och och je gaat gewoon nog door ook.
Ja, en dat zal ik blijven gaan. Jammer voor jou dan. Leer er mee leven.
Als je geen ander geluid wil horen raad ik je de site van het RIVM aan.
Want ik vind het dus interessant waarom het in februari/maart 2019 dus wel flink mis ging met de apres-ski-feesten enz en ze sinds afgelopen najaar in Florida dus gewoon 'open' zijn in bars/café's e.d. en de aantallen daar dalen.
Dat zoiets in China en Nieuw Zeeland gebeurt is anders, daar zijn bijna geen gevallen, dus is de kans op besmetting bij dat soort evenementen veel kleiner. Maar in Florida zijn er best nog wel flink wat besmettingen en zat feesten en toch gebeurt er niks (ja, het daalt).
Of bv Noord en Zuid Dakota in Amerika. Twee staten die aan elkaar grenzen, beide ongeveer even groot, beide ongeveer even veel inwoners. De ene staat laat alle maatregelen los, de andere staat houdt de strenge lockdown. Maanden later volgen beide staten ongeveer dezelfde curve qua besmettingen... Ook apart.
Wetenschap is niet blindelings achter 1 bron aanlopen, wetenschap is vragen blijven stellen.
En nee, als je dat doet dan ben je niet direct iemand die gezellig wekelijks dansend op het Museumplein staat. Dat men dat denkt, so be it. Jammer dan.