Fregge
Well-known member
Daar komt iemand voor die nog voller over zichzelf is dan gevegtNee, dat weiger ik... Ik heb mijn grenzen.
Daar komt iemand voor die nog voller over zichzelf is dan gevegtNee, dat weiger ik... Ik heb mijn grenzen.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie dat is....Daar komt iemand voor die nog voller over zichzelf is dan gevegt
JFK.Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie dat is....
Dank voor de tip, helemaal niet meegekregen dat het weer ging beginnen.Kunnen we stoppen met deze discussie en gewoon Ik geloof in mij gaan kijken?
Waar heb jij vorig jaar gezeten ?Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie dat is....
Zoals ik al zei, ik kijk echt nooit SBS (hoogstens als er een voetbalduel op is).Waar heb jij vorig jaar gezeten ?
Inderdaad, ik schrik hier toch wel van.Misschien moet je even je mond gaan spoelen.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie dat is....
Van een aantal wist ik wel dat die dat met tongue in cheek deden, maar van bv zwammy vraag ik me dat toch echt af...Is ook niks voor JMD, dat soort tongue in cheek humor.
Rutger en Ivana zijn al uit elkaar. Hopelijk komt de break up in de serie
Rutger en Ivana zijn al uit elkaar. Hopelijk komt de break up in de serie
Honderdduizenden." profiteert mogelijk van een verzwakte afweer door pollenblootstelling. " het zal ongetwijfeld maar dan? Ik vind dit altijd een beetje vaag, wat zijn hier nou de gevolgen van, hoeveel besmettingen levert dit op en hoeveel mensen komen er hierdoor in het ziekenhuis terecht?