Coronavirus 2

JMD

Well-known member

Abubakari

Well-known member
Is ook niks voor JMD, dat soort tongue in cheek humor.

Wel afl. 1 gemist, terugkijken bij SBS is met reclame die niet door te spoelen is, da's kut. Ik las al iets over relatieproblemen voor Rutger, verbaast me niet, maar wel zonde, Rutger heeft bij mij met afstand de hoogste gunfactor. En voor het programma was het ook leuker geweest als de vrouw van René LeBlanc ervandoor was gegaan.
 

De Wolf

Well-known member
Om @JMD een plezier te doen.

Een wereldwijd onderzoek toont aan dat meer pollen in de lucht geassocieerd is met meer coronabesmettingen. Het SARS-CoV-2-virus profiteert mogelijk van een verzwakte afweer door pollenblootstelling. Dit is niet alleen het geval bij hooikoortspatiënten, maar ook bij mensen die niet allergisch zijn. Het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), het Elkerliek ziekenhuis en Wageningen University & Research zijn vanuit Nederland bij het onderzoek betrokken. De resultaten zijn vandaag gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift PNAS.

Voor @gevegt Er is een verband tussen hooikoorts en corona
 

Eef de Kip

Well-known member
" profiteert mogelijk van een verzwakte afweer door pollenblootstelling. " het zal ongetwijfeld maar dan? Ik vind dit altijd een beetje vaag, wat zijn hier nou de gevolgen van, hoeveel besmettingen levert dit op en hoeveel mensen komen er hierdoor in het ziekenhuis terecht?
 

JFK

Well-known member
" profiteert mogelijk van een verzwakte afweer door pollenblootstelling. " het zal ongetwijfeld maar dan? Ik vind dit altijd een beetje vaag, wat zijn hier nou de gevolgen van, hoeveel besmettingen levert dit op en hoeveel mensen komen er hierdoor in het ziekenhuis terecht?
Honderdduizenden.
 
Bovenaan