Rutte zal morgen wel op reis moeten of zo.Sinds wanneer persconfereren we op maandag?
Wel vaker hoor. De persco van half december was ook op maandag.Sinds wanneer persconfereren we op maandag?
In hoeverre hebben ze aangegeven dat er met een plan wellicht wat mogelijk was?Het was vooral een enorme fuck you richting iedereen met een plan. Terrassen, winkels, dierenparken. Iedereen met een plan wordt gecomplimenteerd maar vervolgens netjes verteld dat ze er toch niets mee gaan doen.
Ben dan ook eerlijk en zeg dat van te voren.
Die routekaart klopte sowieso niet meer, want we zijn qua cijfers al weken uit de 'zeer ernstig', (we zitten op zorgelijk of ernstig (beetje verschillend per regio)) maar toch worden we daarin gehouden, want variant X, Y, Z, enz kwamen eraan...We nemen ook weer de toeristische route in de routekaart.
Dat waren toch vooral de mensen met dat plan.In hoeverre hebben ze aangegeven dat er met een plan wellicht wat mogelijk was?
In hoeverre hebben ze aangegeven dat er met een plan wellicht wat mogelijk was?
Het meest bijzonder vond ik nog de Jonge die eerst zegt dat we nog naar de piek van de 3e golf toe moeten en vervolgens nog ergens zegt dat het R-getal 0,98 is.Die routekaart klopte sowieso niet meer, want we zijn qua cijfers al weken uit de 'zeer ernstig', (we zitten op zorgelijk of ernstig (beetje verschillend per regio)) maar toch worden we daarin gehouden, want variant X, Y, Z, enz kwamen eraan...
Het is zwabberbeleid... Als je niet van plan bent de routekaart ook echt te gebruiken, maak hem dan niet..
Maar het is elke keer weer wat anders.
Dat doen ze toch ook?Kabinet eist coronaplan van alle sectoren, 'anders niet open'
Minister Wiebes roept instellingen en bedrijven op om een plan op te stellen om weer open te kunnen in deze coronatijd.nos.nl
Dit is wel van vorig jaar, maar er is steeds aangegeven dat ze wilden kijken wat veilig mogelijk was.
Dat doe ik nog steeds, jij niet?Demissionair premier Rutte kon nog niet zeggen welke maatregelen behouden blijven als iedereen die dat wil de eerste prik heeft gehad. "We moeten zeker weten dat we op dat moment niet iets onverstandigs doen." Zo is het volgens hem nog niet duidelijk of alle gedragsregels zoals afstand houden en het vaak wassen van de handen tegen die tijd al kunnen worden losgelaten. (nos.nl)
Conclusie: zelfs met vaccinatie blijven we dus de maatregelen houden...
Toen de wappies dat vorig jaar zeiden verklaarden we ze voor gek...
In de meeste gevallen blijven het wappies ja, maar als ik dit zo lees moet ik toch zeggen dat ze hier geen ongelijk in hadden...Dat doe ik nog steeds, jij niet?
Hoi WappieIn de meeste gevallen blijven het wappies ja, maar als ik dit zo lees moet ik toch zeggen dat ze hier geen ongelijk in hadden...
Hallo wappie.In de meeste gevallen blijven het wappies ja, maar als ik dit zo lees moet ik toch zeggen dat ze hier geen ongelijk in hadden...
Demissionair minister De Jonge zegt dat er hard wordt gewerkt aan het opbouwen van de testcapaciteit voor toegangstesten, waarmee mensen kunnen aantonen dat ze niet besmet zijn en vervolgens toegang kunnen krijgen tot locaties. De capaciteit zit nu op 25.000 per dag en wordt verder opgebouwd tot 100.000 per dag volgende maand. Uiteindelijk moet de capaciteit komen te liggen op ongeveer 400.000 toegangstesten per dag. (nos.nl)
Beetje vreemde conclusie.Conclusie: zelfs met vaccinatie blijven we dus de maatregelen houden...