Unregistere
Well-known member
Prins Charles heeft Corona
Nee, Camilla.
Moeder van een goede vriend van me nu ook, ligt op de IC en volgens de doctoren nul kans op herstel. Vriend is ziek en kan het huis niet uit en moet het vanaf een afstand mee maken, wat een ellende zeg.
Verder hoor ik om me heen hier en daar alweer optimistische geluiden nav die uitlatingen van die gozer van het RIVM maar ik vrees dat we hier nog wel minimaal een maand mee te maken hebben voordat er wat ruimte komt voor positivisme. Beschouw het maar als een gifbeker die voorlopig nog niet leeg is.
Die cijfers uit Amerika (en dan met name New York) zijn ook zeer verontrustend zeg. Dat krijg je als je een randdebiel als staatshoofd hebt.
Ik zou als RIVM niet al te positief zijn. Straks gaat iedereen weer op zaterdag naar het Vondelpark ed. en hebben we over twee weken weer een hoop ellende.
Wat doet hij anders dan de rest dan?
Ik weet het niet, maar ongeveer evenveel nieuwe besmettingen als gisteren, 340 mensen die opgenomen moeten worden en 80 doden noem ik niet bepaald dat het virus onder controle is.
Ik weet het niet, maar ongeveer evenveel nieuwe besmettingen als gisteren, 340 mensen die opgenomen moeten worden en 80 doden noem ik niet bepaald dat het virus onder controle is.
Voordat je kan dalen moet toch eerst echt de stijging afnemen... Dat is ook zo als je een berg beklimt.
De afgelopen elf dagen is dat redelijk constant (rond de 20%)
Dat is in principe goed, want dan is de toename niet meer exponentiëel waar voor gevreesd werd.
Nou, om te beginnen heeft hij eerst heel lang volgehouden dat het virus fakenews is.