Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Naar hoe het er nu uit ziet kloppen de cijfers van het RIVM niet.

Zouden ze te rooskleurig zijn of toevallig gezien zou het anders negatiever uitpakken?
 

erka

Well-known member
Het aanstellen van Feike Sijbesma vind ik een uitstekende set.

Nu nog die arrogante professor dr. kabouter weg en er echte kenners neerzetten, met meer feeling met de praktijk.

Het RIVM is gewoon de bedrijfsarts, terwijl we in Nederland een aantal academische ziekenhuizen van wereldklasse en een een behoorlijke farmaceutische industrie hebben.
 

erka

Well-known member
In Frankrijk is een meisje van 16 overleden aan Corona. Maar niet getreurd, want niet gevaarlijk voor kinderen volgens kabouter plop.

Ik ben dat RIVM zo zat he. De bezem erdoor!
 

JFK

Well-known member
Precies! dan gaan jullie eens wat meemaken in dit slappe polderlandje. Met al zijn gepolder, gedraai, halve maatregelen en niet-onafhankelijke adviesorganen van de regering.

Wordt zo’n gevegt dan bijvoorbeeld door jou het land uitgezet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, Gevegt mag blijven, ik kan de ervaring van mensen die oorlog nog hebben meegemaakt goed gebruiken nu.

Ja daar ga je dan goed de mist in, hè. Voor een beetje geloofwaardigheid zou gevegt het land uit donderen je eerste prioriteit moeten zijn.
 

erka

Well-known member
Ja daar ga je dan goed de mist in, hè. Voor een beetje geloofwaardigheid zou gevegt het land uit donderen je eerste prioriteit moeten zijn.

Ik donder niemand het land uit. Hoogstens een paar in het IJsselmeer.
 

gevegt

Well-known member
Ja daar ga je dan goed de mist in, hè. Voor een beetje geloofwaardigheid zou gevegt het land uit donderen je eerste prioriteit moeten zijn.

Je begrijpt er weer eens helemaal niets van.

Onder erka's leiding worden de ministeries Justitie en Veiligheid met defensie samengevoegd en gevegt gaat daar even de bezem door halen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je begrijpt er weer eens helemaal niets van.

Onder erka's leiding worden de ministeries Justitie en Veiligheid met defensie samengevoegd en gevegt gaat daar even de bezem door halen.

Ik zal eens een bezem door jou halen.
 

erka

Well-known member
Je begrijpt er weer eens helemaal niets van.

Onder erka's leiding worden de ministeries Justitie en Veiligheid met defensie samengevoegd en gevegt gaat daar even de bezem door halen.

Dat wordt het nieuwe Ministerie van Staatsveiligheid. JFK wordt daar de baas van.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan