gevegt
Well-known member
Dat wordt het nieuwe Ministerie van Staatsveiligheid. JFK wordt daar de baas van.
:hsv:
Dat wordt het nieuwe Ministerie van Staatsveiligheid. JFK wordt daar de baas van.
:hsv:
Ik heb jou veel te hard nodig als kwartiermaker en puinruimer. Als dit klaar is mag je naar de belastingdienst.
Precies! dan gaan jullie eens wat meemaken in dit slappe polderlandje. Met al zijn gepolder, gedraai, halve maatregelen en niet-onafhankelijke adviesorganen van de regering.
Je zou bijna zeggen, wat een land.
De Zwitserse farmaceut Roche laat in een gesprek met de NOS weten dat het recept voor een vloeistof die nodig is voor coronatests beschikbaar is op het internet.Er rust volgens Roche geen intellectueel eigendom op en het staat laboratoria dus vrij om het maken. Voor de veiligheid,de kwaliteit en de betrouwbaarheid raadt Roche wel aan om de vloeistof bij het bedrijf te kopen. In de Tweede Kamer is erover gesproken Roche te dwingen de receptuur te delen. Roche gaat in gesprek met de minister. Eerder was er bij Roche een tekort van de stof,maar dat is opgelost.Wel is de vraag naar de vloeistof groot.
Jij mag iets met luchtvervuiling doen.
Ja daar ga je dan goed de mist in, hè. Voor een beetje geloofwaardigheid zou gevegt het land uit donderen je eerste prioriteit moeten zijn.
Puik plan!Dat wordt het nieuwe Ministerie van Staatsveiligheid. JFK wordt daar de baas van.
De de regering en de hele kamer wist dit dus niet,
Ik donder niemand het land uit. Hoogstens een paar in het IJsselmeer.
Kenners daarentegen wisten dit al langer.
Stel: je gooit een kip in het IJsselmeer, hoe groot is dan de kans dat hij afdrijft naar de zuidpool?
Vanzelfsprekend Herr Honecker.
De VS is nu China voorbij gegaan en heeft de meeste besmettingen. Italië zal vandaag ook wel over beide landen heen gaan maar ik vrees dat de VS nu de nieuwe brandhaard in de wereld gaat worden.
Jij mag iets met luchtvervuiling doen.