Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
De de regering en de hele kamer wist dit dus niet,
De Zwitserse farmaceut Roche laat in een gesprek met de NOS weten dat het recept voor een vloeistof die nodig is voor coronatests beschikbaar is op het internet.Er rust volgens Roche geen intellectueel eigendom op en het staat laboratoria dus vrij om het maken. Voor de veiligheid,de kwaliteit en de betrouwbaarheid raadt Roche wel aan om de vloeistof bij het bedrijf te kopen. In de Tweede Kamer is erover gesproken Roche te dwingen de receptuur te delen. Roche gaat in gesprek met de minister. Eerder was er bij Roche een tekort van de stof,maar dat is opgelost.Wel is de vraag naar de vloeistof groot.
 

De Wolf

Well-known member
De VS is nu China voorbij gegaan en heeft de meeste besmettingen. Italië zal vandaag ook wel over beide landen heen gaan maar ik vrees dat de VS nu de nieuwe brandhaard in de wereld gaat worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
De VS is nu China voorbij gegaan en heeft de meeste besmettingen. Italië zal vandaag ook wel over beide landen heen gaan maar ik vrees dat de VS nu de nieuwe brandhaard in de wereld gaat worden.

Dat denk ik ook wel; alleen in New York staat de teller al op ruim 280 overledenen. Dat kan vandaag zomaar verdubbelen.
 

zwammy

Well-known member
Het is maar goed dat de huisartsen hun mond opentrekken en niet meegaan met het rivm dat het stabiliseert. Als je van de 10 coronadoden er 8 niet test valt het idd wel mee met het aantal sterfte.
 

De Wolf

Well-known member
Het bericht van gisteren dat een aantal jongeren in België na het vieren van een lockdownparty nu aan het zuurstof liggen (zie drie pagina's terug) bewijst maar dat deze maatregelen noodzakelijk zijn.

Uiteraard is meer testen wel noodzakelijk om het virus in te dammen.
 
Bovenaan