Coronavirus 2

erka

Well-known member
In de stad Meerut gaat de politie nog een stap verder. Wie daar de lockdown negeert, krijgt een bord met teksten als „Ik ben een vriend van het coronavirus”, „Ik geef niks om mijn familie of de gemeenschap” of „Ik ben een vijand van de maatschappij” en wordt daarmee op Twitter gezet.

Direct invoeren hier!!!! Ik zie het al voor me. Half Amsterdam met bordjes.
 

De Wolf

Well-known member
Dan duurt het lijden te kort. Eerst aan de schandpaal en dan radbraken.

Dan moet je iemand vastbinden en dan iedere 10 seconde een druppel op zijn voorhoofd laten vallen. Na een dag of 4 ga je uiteindelijk dood aan uitdroging :devil:
 

zwammy

Well-known member
Het enige goede nieuws van de corona is dat de EU straks helemaal uit elkaar flikkert. Lidstaten die hulp nodig hebben krijgen dit van China en Rusland. Ja, franske zei nog even dat moeder natuur het zat was.
 

gevegt

Well-known member
Ze in het openbaar laten stikken zoals het virus dat doet maar dan door een heel trage verwurging en net voor het dood gaan aan de zuurstof leggen..
En dat vijf keer.
 

erka

Well-known member
Vond de persconferentie van gisteren behoorlijk onduidelijk et voila. Nu blijkt dat die Grapperhaus alles door elkaar haalde.

De echte regel is dat alleen evenementen met vergunning tot 1 juni worden verboden en alle andere maatregelen alleen tot 6 april gelden.

zie ook https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...gelen-23-maart

Werken daar dus 16.374 communicatieadviseurs bij het rijk. Voortaan alleen Rutte het woord laten doen svp.
 
Bovenaan