Eef de Kip
Well-known member
Hup wrakingskamer!
Schitterend vermaak dit.
Noem er 1.Durf het haast niet te zeggen, maar de wappies hebben een punt.
Oei. Daar gaat je administratorrol hier...Durf het haast niet te zeggen, maar de wappies hebben een punt.
Bij welk argument?
Hmm, dat vind ik toch echt 2 verschillende dingen.
Dit dus waarbij ik nog wel toe wil geven dat hij dit tactisch gewoon goed speelt. En dan ben ik op zijn zachtst gezegd geen fan van die man.Verder natuurlijk vooropgezet van Engel cs om vanavond zo lang mogelijk te rekken zodat er geen uitspraak komt voor 21:00 uur.
Mwoah Jamel, ik ben het niet met je eens. Ik vind het spoedeisende karakter van wel of geen avondklok direct vanavond (inclusief alle mogelijke onduidelijkheid, onrust, handhaafbaarheid) echt wel een veel groter punt dan die PCR test. Snap best dat de staat nu duidelijkheid wil en niet vrijdag pas.
En ook vooropgezet van de staat dat het RIVM juist via Aura Timen laat weten dat de avondklok naar schatting 10 % minder besmettingen oplevert zonder onderbouwing
En vanavond mag Ab Osterhaus weer eens aanschuiven bij Op1 om dat nogmaals uit te leggen. Maar nee hoor, er wordt totaal geen angst gezaaid... Maar goed, net als dat gelovigen elke week in de kerk verwacht worden om weer even duidelijk gemaakt te worden dat je moet leven in de Vreze Gods moet via talkshows ook wel goed de angst voor corona hoog gehouden worden...Haha nee dat is echt gewoon toeval.
HAd ik nou nooit verwacht...Joepie, het wrakingsverzoek is afgewezen.