Nee, maar we leven in een dictatuur dus hier kan dat gewoon.Hoe kan dat hoger beroep vandaag al zijn dan? Is dat normaal?
Maar ook niet dat dat nooit gebeurt. Vraag me dan wel af hoe dat dan gaat. Het mag volgens mij niet bij dezelfde rechter, hoe kan zo'n andere rechter dan snel zich inlezen enz? Vaak zijn dit hele dossiers.Nee, normaal gesproken niet.
Het hoger beroep is niet vandaag maar op een later moment.Hoe kan dat hoger beroep vandaag al zijn dan? Is dat normaal?
Voorzitter gewraakt...
Ik vond dat eerste stuk trouwens genant dat die voorzitter de namen moest vragen van alle 'deelnemers' aan de rechtzaak. Waarom lever je dat niet voor haar aan op papier, de vrouw gaf zelf aan gehoorproblemen te hebben en dat laat je zo iemand de namen opschrijven op basis van 'schreeuwen' door een zaal. Dat is voor 'normaalhorenden' al lastig, laat staan voor iemand met gehoorproblemen...Fantastische televisie!
Ik vond dat eerste stuk trouwens genant dat die voorzitter de namen moest vragen van alle 'deelnemers' aan de rechtzaak. Waarom lever je dat niet voor haar aan op papier, de vrouw gaf zelf aan gehoorproblemen te hebben en dat laat je zo iemand de namen opschrijven op basis van 'schreeuwen' door een zaal. Dat is voor 'normaalhorenden' al lastig, laat staan voor iemand met gehoorproblemen...
Maar beter ook. Was gewoon genant. Zat met plaatsvervangende schaamte te kijken. Die voorzitter kan natuurlijk niks doen aan die handicap, help haar dan...Dat heb ik niet helemaal meegekregen. Schakelde iets later in.
Maar beter ook. Was gewoon genant. Zat met plaatsvervangende schaamte te kijken. Die voorzitter kan natuurlijk niks doen aan die handicap, help haar dan...
Zou kunnen ja. (maar als mensen vwb corona spreken over een vooropgezet plan ben je overigens direct een wappie... )Deze wraking lijkt mij trouwens een vooropgezet plan. Die advocaat deed niets. Ze hebben gewoon gewacht op een moment om het hof te wraken, zodat de zaak niet meer voor 21u vanavond behandeld kan worden.
Kan de livestream niet meer vinden...We gaan zo weer verder, geloof ik.