Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die schermen tussen de advocaten zijn ook een wassen neus. Als ze in elkaars oor willen fluisteren, dan leunen ze gewoon naar achter en zo om het scherm heen. 🤡
 

JMD

Well-known member
Van Dissel gaat nu de grafieken toelichten...

Maar dit ging toch alleen maar over of de avondklok grondwettelijk goed geregeld is?
 

JMD

Well-known member
Van Dissel denkt echt dat door de avondklok er in de avond geen contacten zijn tussen mensen buiten huishoudens... Echt, ik kan naief zijn, maar hoe naief is hij om dat te denken... Denkt hij nu echt dat er geen mensen eerder gaan komen naar anderen en blijven slapen?? Iets wat imo veel gevaarlijker is dan in de avond langs komen en op 1,5m afstand blijven zitten.
 

JMD

Well-known member
Wel overigens mooi dat ik de komende jaren voor klas 3 nooit meer hoef te zoeken naar praktijkvoorbeelden van exponentiële groei....
 

JMD

Well-known member
Voor iemand die juridisch expert is moet die meneer Pols wel erg vaak op de regels gewezen worden...
 

JFK

Well-known member
Ik zag net de Nederlandse Scientologyleider Willem Engel op TV. Hij had het over
Net in de Vooravond zei Marcel van Roosmalen dat we pas vrij zijn als Willem Engel opgesloten zit.
daar heeft Van Roosmalen groot gelijk in.
Die Nederlandse David Koresh is een staatsgevaarlijke idioot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe weet Van Dissel nou dat de zogenoemde klassieke variant afneemt en de Britse variant juist toe, als ze bij testen niet kijken welke variant het precies is?
 

JMD

Well-known member
Hoe weet Van Dissel nou dat de zogenoemde klassieke variant afneemt en de Britse variant juist toe, als ze bij testen niet kijken welke variant het precies is?
Doordat ze daarbij nog steeds hun model gebruiken van december... Dat model dat zeg maar 170.000 besmettingen per dag voorspelde begin februari... ;)

Joost heeft een paar pagina's terug nog de actuele stand van zaken weergegeven...

Viruswaarheid heeft wel een punt als het zegt dat als de rechter zegt dat 'we vandaag niet de diepte' in gaan, maar dan wel Van Dissel binnen halen...
 

JMD

Well-known member
Pfff..., nu wijzen op iets wat 2 maanden geleden in het VK en IRL gebeurd is, terwijl daar toen juist ineens veel open ging... Hij doet net alsof als de avondklok er niet is dat ineens betekent dat ook de horeca enz open moet.
 

JMD

Well-known member
Wel mooi dat de advocaat van de Staat even wijst op wat Viruswaarheid vanochtend zei na de beslissing 'we gaan een feestje bouwen'... Zo dom van Viruswaarheid om dit te doen, daarmee geef je direct munitie aan de criticasters.


Hoorde ik de advocaat nou zeggen dat de rechter zich niet met de politiek mag bemoeien??? Ehh, Trias Politica, anyone? Of heb ik dat fout gehoord?
 
Bovenaan