Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
In Hellevoetsluis zijn een stel idioten stenen op auto’s aan het gooien. Blijkbaar is het niet in hun beperkte brein opgekomen dat je poging doet iemand te vermoorden.

Was godzijdank een valse melding.

Wel even spannend, want ze kondigden aan precies in mijn straat te willen gaan rellen. Is er niet van gekomen.
 

SanMark.

Well-known member
Zal Hugo de Jonge opstappen na al zijn leugens in het ggd debacle ? Daniel Verlaan fileert hem volledig op twitter.
 

Kielse Rat

Well-known member
De druktemakers zijn bang voor de aanwezige voetbalsupporters in de steden.
De rust is terug op straat

Wel grappig dat media dan spreken over 'voetbalsupporters' terwijl ze in andere context ook gewoon 'hooligans' zouden genoemd worden. Enkele Belgische jongeren voelden zich geïnspireerd door de rellen, maar omdat wij nu eenmaal wat minder direct zijn dat Nederlanders en alles hier wat langer duurt, is het voorlopig bij wat evenementen op sociale media gebleven.
 

Atreides

Well-known member
Nee, dit begrijp ik niet. Er ligt een bak vaccins in oss te wachten. Prik in 1 klap dat hele huis, daar ben je in een paar uur mee klaar.
Niet alleen beter voor dat huis, maar het bespaart ook een hoop logistiek, niet normaal...

ik schreef ook 'echter' met een citaat (die inhoudelijk overeenkomt met wat jij schrijft).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twee maanden onvoorwaardelijke celstraf voor de eerste veroordeelde relschopper. Da's behoorlijk fors.
 
Bovenaan