Eef de Kip
Well-known member
😂 😂 https://www.dumpert.nl/item/8055185_d55db9ac
Vrede prediken en dan heel laf een fiets onder die wagen gooien.
Vrede prediken en dan heel laf een fiets onder die wagen gooien.
Door 'versnippering' zijn verpleeghuizen weken of maanden bezig met vaccineren
In veel van de 2500 verpleeghuizen zijn vijf rondes nodig om alle bewoners een eerste prik te geven.nos.nl
Zucht...
Volgens bestuurder Trudie Severens zijn er verschillende nadelige effecten van de huidige aanpak. "We zullen nu in onze huizen nog maanden de beschermingsmaatregelen moeten aanhouden, je kan niet iets afschalen zolang een deel van de mensen nog niet is gevaccineerd. Bovendien heb je met al die prikmomenten extra bewegingen in de huizen, dat wil je eigenlijk niet.
waarschijnlijkDus maar 6%....
De kop en de intro alinea gaan over de Britse variant, de rest van het complete artikel over vaccin ontwikkeling. Vreemd bericht.'Nog veel onduidelijk over besmettelijkheid Britse coronavariant'
Er is nog veel onduidelijk over de werkelijke besmettelijkheid van de Britse coronavariant. De besmettelijkheid is afhankelijk van verschillende factoren en...www.bnr.nl
Dus maar 6%....
Doen we nog een poll in welke plaatsen het vanavond los gaat?
Ik krijg net mee dat er Rdam-west rumoer is. Ik moet er nu toevallig zelf even heen.
Door 'versnippering' zijn verpleeghuizen weken of maanden bezig met vaccineren
In veel van de 2500 verpleeghuizen zijn vijf rondes nodig om alle bewoners een eerste prik te geven.nos.nl
Zucht...
geheel toevallig en geheel zonder bijbedoeling.
Inderdaad. Die hielpen ook mee met de vaccins in 2009 tegen mexicaanse griep. Ze hadden alle know-how klaar staan, hebben dat ook al aangeboden, maar De Jonge heeft geweigerd... Tsja...Je vraagt je af waarom er niet meer gebruikt wordt gemaakt van de logistieke expertise van het leger.
Nee, dit begrijp ik niet. Er ligt een bak vaccins in oss te wachten. Prik in 1 klap dat hele huis, daar ben je in een paar uur mee klaar.Vanuit beperkte vaccinaties wel te begrijpen echter
Jep. Maar waarom mogen alleen 'waarschijnlijke' alarmerende berichten geplaatst worden? Dat de britse variant misschien dodelijker was stond groot in het nieuws vrijdagavond... Dat bleek al helemaal te vroeg gezegd, Johnson moest zaterdag al zijn excuus maken.waarschijnlijk
Nee, dit begrijp ik niet. Er ligt een bak vaccins in oss te wachten. Prik in 1 klap dat hele huis, daar ben je in een paar uur mee klaar.
Niet alleen beter voor dat huis, maar het bespaart ook een hoop logistiek, niet normaal...
Ik krijg net mee dat er Rdam-west rumoer is. Ik moet er nu toevallig zelf even heen.
Noordersportpark is idd hemelsbreed 2 km verderop maar ik moet het nog zien. Ik hoop dat het om een paar kansloze sukkels gaat die het stoer vinden om mee te lopen maar net niet stoer genoeg zijn om zelf wat te beginnen.Eef, alles goed daar? Want jij woont toch daar ergens als ik het goed heb???