Coronavirus 2

Atreides

Well-known member

Zucht...

Vanuit beperkte vaccinaties wel te begrijpen echter

Volgens bestuurder Trudie Severens zijn er verschillende nadelige effecten van de huidige aanpak. "We zullen nu in onze huizen nog maanden de beschermingsmaatregelen moeten aanhouden, je kan niet iets afschalen zolang een deel van de mensen nog niet is gevaccineerd. Bovendien heb je met al die prikmomenten extra bewegingen in de huizen, dat wil je eigenlijk niet.

Je vraagt je af waarom er niet meer gebruikt wordt gemaakt van de logistieke expertise van het leger.
 

Marinos

Well-known member

stc

Well-known member
PSV heeft vandaag de fanshop gebarricadeert ivm met mogelijke rellen.

 

JMD

Well-known member
Je vraagt je af waarom er niet meer gebruikt wordt gemaakt van de logistieke expertise van het leger.
Inderdaad. Die hielpen ook mee met de vaccins in 2009 tegen mexicaanse griep. Ze hadden alle know-how klaar staan, hebben dat ook al aangeboden, maar De Jonge heeft geweigerd... Tsja...
 

JMD

Well-known member
Vanuit beperkte vaccinaties wel te begrijpen echter
Nee, dit begrijp ik niet. Er ligt een bak vaccins in oss te wachten. Prik in 1 klap dat hele huis, daar ben je in een paar uur mee klaar.
Niet alleen beter voor dat huis, maar het bespaart ook een hoop logistiek, niet normaal...
 

JMD

Well-known member
waarschijnlijk
Jep. Maar waarom mogen alleen 'waarschijnlijke' alarmerende berichten geplaatst worden? Dat de britse variant misschien dodelijker was stond groot in het nieuws vrijdagavond... Dat bleek al helemaal te vroeg gezegd, Johnson moest zaterdag al zijn excuus maken.
 

De Wolf

Well-known member
Nee, dit begrijp ik niet. Er ligt een bak vaccins in oss te wachten. Prik in 1 klap dat hele huis, daar ben je in een paar uur mee klaar.
Niet alleen beter voor dat huis, maar het bespaart ook een hoop logistiek, niet normaal...

Dat zit dus niet in het systeem van de GGD of wie er ook over gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Ik krijg net mee dat er Rdam-west rumoer is. Ik moet er nu toevallig zelf even heen.

Rotterdam Alexandrium wordt opgeroepen als plek om te rellen, omdat daar veel te plunderen is. Mag hopen dat de veiligheidsdiensten dat soort oproepen ook ziet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eef, alles goed daar? Want jij woont toch daar ergens als ik het goed heb???
Noordersportpark is idd hemelsbreed 2 km verderop maar ik moet het nog zien. Ik hoop dat het om een paar kansloze sukkels gaat die het stoer vinden om mee te lopen maar net niet stoer genoeg zijn om zelf wat te beginnen.
 
Bovenaan