Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Noordersportpark is idd hemelsbreed 2 km verderop maar ik moet het nog zien. Ik hoop dat het om een paar kansloze sukkels gaat die het stoer vinden om mee te lopen maar net niet stoer genoeg zijn om zelf wat te beginnen.
Oke. Hoop idd dat het goed gaat daar. Take care!
 

JFK

Well-known member
PSV heeft vandaag de fanshop gebarricadeert ivm met mogelijke rellen.

Sorry,maar ik moet hier heel hard om lachen.
 

De Wolf

Well-known member
In Hellevoetsluis zijn een stel idioten stenen op auto’s aan het gooien. Blijkbaar is het niet in hun beperkte brein opgekomen dat je poging doet iemand te vermoorden.
 

zwammy

Well-known member
Je gaat niet dood als je niet op vakantie kunt gaan.

Nee, maar dat zegt toch ook niemand.

Net even langs het stadion gelopen, staan zo'n 100 man ongeveer, wel niet echt volle bak harde kern. Ving op dat ze wilde gaan rellen bij het stadion en PSV dit wil beschermen.
 

Maasveld

Well-known member
Nee, maar dat zegt toch ook niemand.
Als mensen dat als eerste levensbehoefte beschouwen zeggen ze dat wel.

Net even langs het stadion gelopen, staan zo'n 100 man ongeveer, wel niet echt volle bak harde kern. Ving op dat ze wilde gaan rellen bij het stadion en PSV dit wil beschermen.
Hier is ook al opgeroepen om de Koel af te breken. Niet dat er überhaupt iets af te breken valt, maar goed.
 

zwammy

Well-known member
Als mensen dat als eerste levensbehoefte beschouwen zeggen ze dat wel.

Ja, die mensen hebben dan ook niet heel veel verstand.

Hier is ook al opgeroepen om de Koel af te breken. Niet dat er überhaupt iets af te breken valt, maar goed.

Haha idd, alleen die weg er naar toe al vanaf het station is slopend.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik zag vanmiddag Hugo de Jonge bij Omroep Max, het Jeugdjournaal voor Gevegt en ondergetekende. Ik ben fan.

Mooi om te zien dat oproerkraaiers, onverlet hun cognitieve epileptische aandoening, mondkapjes dragen.
 

erka

Well-known member
Maakt niet uit hoe, maar wel blij dat het vanavond meest rustig is gebleven. Begreep alleen dat Osdorp nog onrustig is geweest en Rotterdam hier en daar.
 
Bovenaan