Coronavirus 2

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoho, iedereen hier mag ongestraft grafiekjes en statistieken plaatsen die hun het beste uitkomen, dus ik ook.
 

De Wolf

Well-known member
Het rivm dat zei dat het virus niet naar Nederland zou komen, niet besmettelijk was en kinderen het niet konden krijgen? Zullen we die club maar niet serieus nemen. En ik heb het ook niet over een lock down maar over alle niet belangrijke winkels en zaken dichtgooien. Dat regelen en dan een samenscholingsverbod met handhaving.

Ik denk dat weinig mensen in januari hadden voorspeld dat er nu een grote uitbraak zou zijn in de wereld. Daarnaast hebben ze geroepen dat de kans klein is dat het via kinderen zou verspreiden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het niet kunnen krijgen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat weinig mensen in januari hadden voorspeld dat er nu een grote uitbraak zou zijn in de wereld. Daarnaast hebben ze geroepen dat de kans klein is dat het via kinderen zou verspreiden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het niet kunnen krijgen.

RIVM zit er tot dusver continue naast niet alleen met het corona virus maar ook bv met de stikstofmetingen en de onduidelijkheid hoe die metingen tot stand komen en hoe selectief die metingen gedaan worden.

Ze hebben metingen en meningen die het kabinet graag hoort.
 

zwammy

Well-known member
Marijn zegt dus precies hetzelfde als ik een pagina terug. Kan ik daar geld voor krijgen?
 

JMD

Well-known member
Duitsland en België gisteren minder sterke stijging als de dag ervoor. (volgens liveblog nos.nl)
 

Mario

Well-known member
Er is ook een verschil tussen een rondje om het huis maken en gezellig een dagje naar het strand.
 

De Wolf

Well-known member
Er is ook een verschil tussen een rondje om het huis maken en gezellig een dagje naar het strand.

Er zijn ook Groningers (volgens gevegt zijn dat toppers) die zo nodig moeten skiën in Italië terwijl daar een uitbraak is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat weinig mensen in januari hadden voorspeld dat er nu een grote uitbraak zou zijn in de wereld. Daarnaast hebben ze geroepen dat de kans klein is dat het via kinderen zou verspreiden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het niet kunnen krijgen.

Op 21 januari meldde de WHO al dat dit een probleem ging zijn voor de hele wereld.
 
Bovenaan