JFK
Well-known member
Mutti gaat trouwens zelf in quarantaine omdat ze bij een dokter is geweest die besmet is.
Mutti ist Super!!
Mutti gaat trouwens zelf in quarantaine omdat ze bij een dokter is geweest die besmet is.
Mutti ist Super!!
Sie schafft das!
Goed stuk,
https://www.scienceguide.nl/2020/03...t-het-risico-van-de-dood-bij-het-leven-hoort/
Ik vind het toch wel iets te anti-hysterich.
Wat ik dan weer logisch vind van een Portugees.
Daar kan ik me zeker wat bij voorstellen
Ik ben vanuit daar al door nichtjes en neven uitgemaakt voor blinde facist, alleen maar omdat ik een meninkje heb
Vandaag waren er ook minder nieuwe patiënten op de IC dan afgelopen twee dagen. Maar nog niet te vroeg juichen. Morgen kan het slechter zijn.
Ik denk niet dat men lockdown gaat doen, maar meer dat bv parken, stranden enz worden afgesloten.Als ik zo lees wat Grapperhaus heeft gezegd vandaag, is hij tenminste inmiddels helemaal wakker.
Morgen alsnog strengere maatregelen a la Duitsland?
Ik denk niet dat men lockdown gaat doen, maar meer dat bv parken, stranden enz worden afgesloten.
Sowieso vraag ik me af of een lockdown haalbaar is qua politie-inzet e.d.. Is er mankracht genoeg om dat te handhaven? Ongetwijfeld zal dat in de steden kunnen lukken, maar ook in de 'buitengebieden'?
Ik denk niet dat men lockdown gaat doen, maar meer dat bv parken, stranden enz worden afgesloten.
Sowieso vraag ik me af of een lockdown haalbaar is qua politie-inzet e.d.. Is er mankracht genoeg om dat te handhaven? Ongetwijfeld zal dat in de steden kunnen lukken, maar ook in de 'buitengebieden'?
Als ze in de randstad strenger zouden zijn is het al voldoende.
Wat gaat er nog allemaal door hier dan?
Terwijl het daar momenteel het ergst is van heel Nederland...En in Noord-Brabant, want als ik vandaag in het nieuws zag wat daar allemaal nog gewoon doorgaat...pffft.
Kut roepen en bier zuipen.:duim: