Kut roepen en bier zuipen.:duim:
Als ik zo lees wat Grapperhaus heeft gezegd vandaag, is hij tenminste inmiddels helemaal wakker.
Morgen alsnog strengere maatregelen a la Duitsland?
Je moet het zo zien. Het UMCG, dat is absolute wereldtop. Het RIVM, dat is de bedrijfsarts.
Bedoelde inderdaad weekmarkten maar ook dat mensen best massaal het bos in gingen, op zondag na de waarschuwing toch nog vooral in Brabant .
Weekmarkten waren aangepast. En het bos is idd het zelfde volk als die naar zee gingen.
Het is heel simpel, je kunt het volk wel op hun verantwoordelijkheid wijzen maar als een groot deel van het volk geen idee heeft wat dat is moet je toch echt andere beslissingen nemen. Je weet van te voren ook wel dat wanneer iedereen thuis moet blijven ze hun huis gaan opknappen. Dus gooi je alle bouwmarkten en storten dicht. Maar goed, dat speelt Wilders en Baudet in de kaart die dit al weken roepen en politiek gaat toch voor op de gezondheid, dus dat stellen we gewoon uit.
Heb je het artikel ook gelezen. Het gaat er niet om wat de mensen vinden, het gaat erom dat de mensen die er verstand van hebben vinden. Ik vind de mening van een longarts iets belangrijker als wat henk en Ingrid ervan vinden.
Ook onder die groep verschilt het. Ab Oosterhaus is voor een lockdown terwijl viroloog Marc Bonten van het UMC Utrecht en een van de RIVM deskundigen het nog wil afwachten wat voor effect de huidige maatregelen hebben.
Nou is dat bij jullie ook wat makkelijker dan hier natuurlijk gezien de hoeveelheid inwoners daar en hier...Dit was mijn ervaring gisteren ook.
https://www.ad.nl/groningen/overvol...ch-vrij-goed-aan-de-regels-te-maken~a9de897d/
Meer dan genoeg ruimte voor de mensen die wij tegen kwamen en iedereen hield genoeg ruimte naar elkaar toe.