Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Of je moet niet zeiken dat het te druk is of je moet gewoon meteen ingrijpen als het te druk is. Wat heeft het voor die 50 minuten nog voor zin? Maar goed, alle regels zijn zo krom als wat rond corona dus ik verbaas me er ook niet meer over.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
 

Bernardo

Well-known member
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Als het in de middag al te druk was geweest, had ik dan alles al gesloten. Maar ik had de winkels niet nog eens om 19.10 gesloten als het de hele dag al te druk is geweest, terwijl ze toch om 20.00 uur al dicht moeten
 

gevegt

Well-known member
Als het in de middag al te druk was geweest, had ik dan alles al gesloten. Maar ik had de winkels niet nog eens om 19.10 gesloten als het de hele dag al te druk is geweest, terwijl ze toch om 20.00 uur al dicht moeten
Dus als je gezien had dat het te druk werd, had je onmiddellijk in gegrepen.
 

Mario

Well-known member
Vandaag gaan de winkels in Rotterdam centrum om 17.00 uur dicht, ipv 20.00 uur vanwege de drukte. Lekker even wat eten en naar de bios... het is bijna een klassieke zaterdag, zo'n week voor Sinterklaas.
 

ALenstra

Well-known member
In Eindhoven de winkels al om 16.00 dicht. Den Haag, Leiden en Amsterdam roepen mensen op om weg te blijven.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, het kabinet denkt laat maar gaan. Winkeliers verdienen wat en hebben straks minder steun nodig.
Volgens de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb hebben de 25 burgemeesters van het veilgheidsberaad het kabinet gevraagd om het Black Friday gebeuren aan banden te leggen. Maar daar wilde het kabinet niet aan.
 
Bovenaan