Coronavirus 2

erka

Well-known member
Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.

Hier in Groningen vanmiddag ook enorm druk. Herestraat werd ook afgesloten.

En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.
 

gevegt

Well-known member
Ob gaf aan de 17e.

Omdat er geen duidelijke lijn zit in het kabinet en ze maar wat kijken te doen. Anders word het de doodsteek zegt de horeca.

Het zou natuurlijk wel wrang zijn als iedereen lekker op wintersport gaat en terugkomen met de 3e golf terwijl efteling, winkels en al wel gewoon openblijven.
Dat zou inderdaad heel wrang zijn, maar om dan te zeggen dat wij ook willen, is wel heel kinderachtig.
Dat er zaken omvallen is een zekerheidje, net als meer zieken en doden als ze in de winter open gaan.
 

gevegt

Well-known member
Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.

Hier in Groningen vanmiddag ook enorm druk. Herestraat werd ook afgesloten.

En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.
En maar klagen dat ze niks meer mogen, maar er zelf medeschuldig aan zijn dat de situatie niet verbetert.
 

zwammy

Well-known member
Dat zou inderdaad heel wrang zijn, maar om dan te zeggen dat wij ook willen, is wel heel kinderachtig.
Dat er zaken omvallen is een zekerheidje, net als meer zieken en doden als ze in de winter open gaan.

Ik weet niet wat ik zou doen als ik een eigen kroeg heb en Hugo de jonge moet beslissen of ik wel of niet open mag.
 

Mario

Well-known member
Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.

Hier in Groningen vanmiddag ook enorm druk. Herestraat werd ook afgesloten.

En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.

Black Friday kan toch ook gewoon online?
 

Bernardo

Well-known member
Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.

Hier in Groningen vanmiddag ook enorm druk. Herestraat werd ook afgesloten.

En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.
Hele dag druk in Rotterdam, en wat doet de burgemeester gooit 50 minuten voor sluitingstijd de winkels even dicht. Lekker nog even voor de bühne, zie mij goed bezig zijn.
 

Bernardo

Well-known member
Jij had het anders gedaan?
Of je moet niet zeiken dat het te druk is of je moet gewoon meteen ingrijpen als het te druk is. Wat heeft het voor die 50 minuten nog voor zin? Maar goed, alle regels zijn zo krom als wat rond corona dus ik verbaas me er ook niet meer over.
 
Bovenaan