Die Oostenrijkers moeten niet zo piepen.Oostenrijk wil de skigebieden met de kerst al open want anders lopen ze natuurlijk inkomsten mis.
Dat zou inderdaad heel wrang zijn, maar om dan te zeggen dat wij ook willen, is wel heel kinderachtig.Ob gaf aan de 17e.
Omdat er geen duidelijke lijn zit in het kabinet en ze maar wat kijken te doen. Anders word het de doodsteek zegt de horeca.
Het zou natuurlijk wel wrang zijn als iedereen lekker op wintersport gaat en terugkomen met de 3e golf terwijl efteling, winkels en al wel gewoon openblijven.
En maar klagen dat ze niks meer mogen, maar er zelf medeschuldig aan zijn dat de situatie niet verbetert.Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.
Hier in Groningen vanmiddag ook enorm druk. Herestraat werd ook afgesloten.
En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.
Dat zou inderdaad heel wrang zijn, maar om dan te zeggen dat wij ook willen, is wel heel kinderachtig.
Dat er zaken omvallen is een zekerheidje, net als meer zieken en doden als ze in de winter open gaan.
Als ik een kroeg had, was ik nooit dicht gegaan.Ik weet niet wat ik zou doen als ik een eigen kroeg heb en Hugo de jonge moet beslissen of ik wel of niet open mag.
Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.
En ondertussen iedereen maar klagen dat het zo streng is.....maar wel massaal naar de binnenstad om een paar eurootjes korting.
Ze kunnen ook gewoon open, moeten ze alleen niet janken als ze een vette boete krijgen.Ik weet niet wat ik zou doen als ik een eigen kroeg heb en Hugo de jonge moet beslissen of ik wel of niet open mag.
Als ze de apres-ski in februari dicht hadden gedaan, dan was de Corona-ellende misschien niet eens zo ver gekomen als nu.Oostenrijk wil de skigebieden met de kerst al open want anders lopen ze natuurlijk inkomsten mis.
Hele dag druk in Rotterdam, en wat doet de burgemeester gooit 50 minuten voor sluitingstijd de winkels even dicht. Lekker nog even voor de bühne, zie mij goed bezig zijn.Rotterdam alle winkels per direct dicht, te druk.
Mwah, dat denk ik niet... Het zou hoogstens wat later zijn gekomen.Als ze de apres-ski in februari dicht hadden gedaan, dan was de Corona-ellende misschien niet eens zo ver gekomen als nu.
Jij had het anders gedaan?Hele dag druk in Rotterdam, en wat doet de burgemeester gooit 50 minuten voor sluitingstijd de winkels even dicht. Lekker nog even voor de bühne, zie mij goed bezig zijn.
Ja, waarschijnlijk wel, omdat de overheden in Europa dan nog later hadden ingegrepen.Mwah, dat denk ik niet... Het zou hoogstens wat later zijn gekomen.
Jij had het anders gedaan?
Je bent op dreef!Black Friday Matters
Of je moet niet zeiken dat het te druk is of je moet gewoon meteen ingrijpen als het te druk is. Wat heeft het voor die 50 minuten nog voor zin? Maar goed, alle regels zijn zo krom als wat rond corona dus ik verbaas me er ook niet meer over.Jij had het anders gedaan?