Coronavirus 2

Abubakari

Well-known member
Ik weet niet wat voor primitieve bibliotheek jullie in Groningen hebben maar wij hebben hier gewoon een aantal leeszalen.
Ik kom vrijwel elke week in de biep, daar zit nooit iemand een boek te lezen, die lenen we, lezen we thuis en brengen we terug als we hem uit hebben. Wel lezen mensen de krant of een tijdschrift in de biep. Maar daar ben je in de regel wat sneller klaar mee dan met een boek.
 

Joost

Well-known member
Duitsland gaat ook naar oranje. Al zal dat waarschijnlijk weinig verschil maken aangezien toeristische overnachtingen er sowieso al verboden waren door de lokale overheden. Ik verwacht dat het voor het regulier grensverkeer ook weinig uit gaat maken, Duitsers kwamen nog steeds regulier de grens over om naar Nederlandse winkels te gaan toen wij oranje werden. Nederlanders die voor reguliere zaken als brandstof of boodschappen even de grens oversteken zullen dat ook niet plots laten.
 

gevegt

Well-known member
Er schijnt een hoogopgeleide mevrouw van FvD te zijn die denkt dat COVID-19 een optelsom is van 1 naar 19.
 

SanMark.

Well-known member
Dan veranderd er voor mij niets. Enige waar ik nog kom is buiten het werk in de sportschool en heel soms met wat vrienden een biertje drinken met voldoende ruimte.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dan veranderd er voor mij niets. Enige waar ik nog kom is buiten het werk in de sportschool en heel soms met wat vrienden een biertje drinken met voldoende ruimte.
Er is voor mij überhaupt niet veel anders sinds maart. Ik zat sowieso al thuis en heb nu alleen het darten dat ik mis.
 

Mario

Well-known member
Ik kan makkelijk thuis zitten, en mis alleen het reizen. De meiden moeten er echter wel uit, dus de dierentuin en museum waren wel populair de laatste maanden. Als die ook worden gesloten, dan blijft het bos over ...
 

Joost

Well-known member
Jep. De nieuwsberichten van komend weekend laten zich al raden idd. 'Bos te druk'
Maar wat verandert er wezenlijk? We konden al niet massaal naar musea of theaters en ik heb niet de indruk dat Nederlanders de afgelopen maanden massaal hele dagen in bibliotheken aanwezig waren.

En als je alle bezoekers van dierentuinen en pretparken loslaat in het wild zullen ze die plekken echt niet gaan overbevolken.
 

Mario

Well-known member
De pretparken waren anders behoorlijk druk volgens mij, als ik de verhalen over de Efteling mag geloven.
 

Forza AZ

Well-known member
Als deze daling in besmettingen doorzet zitten we nog voor kerstmis weer in een stadion :D
Ik vrees dat de regering deze keer niet zo snel versoepelingen gaat doorvoeren, om alle risico's op een 3e golf in de eerste maanden van 2021 te voorkomen.
 
Bovenaan