Ik kom vrijwel elke week in de biep, daar zit nooit iemand een boek te lezen, die lenen we, lezen we thuis en brengen we terug als we hem uit hebben. Wel lezen mensen de krant of een tijdschrift in de biep. Maar daar ben je in de regel wat sneller klaar mee dan met een boek.Ik weet niet wat voor primitieve bibliotheek jullie in Groningen hebben maar wij hebben hier gewoon een aantal leeszalen.
Oh ja?Daar zitten mensen een boek te lezen.
Restaurants en cafés waren daar ook gewoon open.
Als FvD dat zegt, dan is dat gewoon zo!Er schijnt een hoogopgeleide mevrouw van FvD te zijn die denkt dat COVID-19 een optelsom is van 1 naar 19.
Sorry!Als FvD dat zegt, dan is dat gewoon zo!
Welke kerken zijn dat?
Er is voor mij überhaupt niet veel anders sinds maart. Ik zat sowieso al thuis en heb nu alleen het darten dat ik mis.Dan veranderd er voor mij niets. Enige waar ik nog kom is buiten het werk in de sportschool en heel soms met wat vrienden een biertje drinken met voldoende ruimte.
Jep. De nieuwsberichten van komend weekend laten zich al raden idd. 'Bos te druk'Alles dicht dus gaan we massaal naar het bos komend weekend.
Maar wat verandert er wezenlijk? We konden al niet massaal naar musea of theaters en ik heb niet de indruk dat Nederlanders de afgelopen maanden massaal hele dagen in bibliotheken aanwezig waren.Jep. De nieuwsberichten van komend weekend laten zich al raden idd. 'Bos te druk'
Ik verwacht niet dat al die mensen dan in plaats van naar een pretpark nu ineens een boswandeling willen maken.De pretparken waren anders behoorlijk druk volgens mij, als ik de verhalen over de Efteling mag geloven.
Ik vrees dat de regering deze keer niet zo snel versoepelingen gaat doorvoeren, om alle risico's op een 3e golf in de eerste maanden van 2021 te voorkomen.Als deze daling in besmettingen doorzet zitten we nog voor kerstmis weer in een stadion