Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Verzorgingshuizen 'op slot'...

Logische vervolgstap, maar poe wat lijkt me dit zwaar als je ouders in een verzorgingshuis zitten en je er niet naar toe kan om even een arm om hen heen te slaan. (oke, dat mocht al niet wegens die 1,5 meter maar toch).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Al die maatregelen maken het nog schrijnender dat er nog zoveel klootzakken zijn die de maatregel compleet negeren
 

erka

Well-known member
In het UMCG waren er eergisteren 6, gisteren 12 en nu 28 besmettingen onder personeel....dat is ook niet best.

Bij mij op t werk ook de eerste verdachte gevallen.
 

Mario

Well-known member
Verzorgingshuizen 'op slot'...

Logische vervolgstap, maar poe wat lijkt me dit zwaar als je ouders in een verzorgingshuis zitten en je er niet naar toe kan om even een arm om hen heen te slaan. (oke, dat mocht al niet wegens die 1,5 meter maar toch).

Ik vond het al vreemd dat mensen nog gewoon in en uit konden lopen. Ik heb vanmiddag nog telefonisch contact gehad met mijn vader, en de verpleegkundigen zaten echt te wachten op deze maatregel. Nee, ik kan hem nu niet bezoeken, maar het is wel veiliger voor hem, en de medebewoners. Hij wordt daar goed verzorgd, en heeft mensen om zich heen. Beter dan die vele ouderen die thuis in isolement zitten.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Gisteren gingen Sylla Sow, Patrick Joosten, Noni Madueke en nog wat PSV jeugdspelers uit Nijmegen een beetje ballen op één van de Cruyffcourts hier in Nijmegen....

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat verlopen is....;)

Niet echt handig allemaal....
 

gevegt

Well-known member
Gisteren gingen Sylla Sow, Patrick Joosten, Noni Madueke en nog wat PSV jeugdspelers uit Nijmegen een beetje ballen op één van de Cruyffcourts hier in Nijmegen....

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat verlopen is....;)

Niet echt handig allemaal....

Ik neem aan dat ze dik gewonnen hebben en toen ruzie kregen met de tegenstander.
 

Susa

New member
Ik vraag me weleens af....


Zijn die taaie Aziaten gewoon niet beter bestand tegen zo'n virus.......als wij blanke Europeanen ?
 

Maasveld

Well-known member
Ik verbaasde me vandaag dat markten nog gewoon mogen. In Noord- en Midden-Limburg hebben de veiligheidsregio's deze inmiddels verboden, in Zuid-Limburg (nog) niet.
 

zwammy

Well-known member
Dat is idd erg vreemd. Net als dat de kledingwinkels, kappers en alle andere niet noodzakelijke winkels nog geopend zijn. Mensen zien het gewoon nog niet in. Ik heb gisteren bij mijn manager aangegeven dat ik tijdelijk nog maar op 2 locaties wil werken. Beetje vreemd dat ik mijn kinderen de komende tijd niet naar mijn ouders breng maar wel op 10 verschillende locaties kom te werken.
 
Bovenaan