Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Buiten het voetbal en de niet-teamsporten mag er niemand door.
Geen hockey, basketbal of volleybal dus.

In het badminton veranderden de regels gisteren tijdens onze speelavond.
In eerste instantie mochten we alleen enkelen, zoals door Rutte aangegeven tijdens de persconferentie. Dat werd ook het eerste protocol van de Badmintonbond. Woensdag bleek echter dat de tennisbond had betoogd dat er met vier op een baan mag worden gestaan en dat dubbelen dus wel mogelijk is. Als je maar er voor zorgt dat je 1,5 afstand houdt.
Badmintonliefhebbers schreven daarop de bond aan en die veranderde haar standpunt donderdagmiddag. Maar tijdens onze speelavond donderdagavond veranderden ze weer; je mag best met 4 op een baan maar in hun ogen is dubbelen dan nog steeds niet mogelijk.
 

JMD

Well-known member
Wel mogen dubbelen, maar zorgen voor 1,5m afstand... tsja, alsof je daar tijdens het spel aan denkt.

De badmintonclub waar ik op zit heeft gezegd dat er alleen enkelspel gespeeld mag worden...
 

Mario

Well-known member
Wel mogen dubbelen, maar zorgen voor 1,5m afstand... tsja, alsof je daar tijdens het spel aan denkt.

De badmintonclub waar ik op zit heeft gezegd dat er alleen enkelspel gespeeld mag worden...

En stijldansen is helemaal uit den boze....
 

erka

Well-known member
Dubbelen met tennis kan dan ook veel makkelijker dan met badminton. Tennisbaan is 3 a 4x zo groot qua oppervlakte.
 

Joost

Well-known member
Dubbelen met tennis kan dan ook veel makkelijker dan met badminton. Tennisbaan is 3 a 4x zo groot qua oppervlakte.
260m2 om 82m2.

Toch is het aantal keren dat je binnen anderhalve meter van je medespeler komt echt heel beperkt. Ik snap overigens wel dat ze het niet willen hebben maar kom dan eens met een duidelijk statement.
 

erka

Well-known member
WA en Maxima gaan ff op vakantie in Griekenland.

Wederom iets met goede voorbeeld geven en ondertussen boos worden dat mensen zich niet aan de regels houden.
 

Joost

Well-known member
Ook België sluit een maand de restaurants en cafés. Wel pas ná de Ronde en de afscheidsfeestjes dit weekend.
 
Bovenaan