Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Kassa testte mondkapjes en kwam tot dezelfde conclusie als die ze in de rest van de wereld ook al hadden getrokken; buiten de medische mondkapjes helpt het niets;
Tuurlijk houden ze niet alles tegen, dat is zeker zo.
Maar als zowel jij als ik niet-medische mondkapjes ophebben en we spreken elkaar scheelt dat natuurlijk echt wel. Je werpt een dubbele barrière op.
Ken je de analogie met het broekplassen? ;)
 

Joost

Well-known member
Tuurlijk houden ze niet alles tegen, dat is zeker zo.
Maar als zowel jij als ik niet-medische mondkapjes ophebben en we spreken elkaar scheelt dat natuurlijk echt wel. Je werpt een dubbele barrière op.
Ken je de analogie met het broekplassen? ;)
Als jij op anderhalve meter van mij staat, zonder broek, is het nog altijd lastig om tegen me aan te plassen.

Al moet je dit niet gaan visualiseren.🤪
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bonehead

Well-known member
Wel bijzonder vond ik Lilian Marijnissen die het kabinet beschuldigt van zwalkend beleid terwijl zij nota bene met de Tweede Kamer het kabinet deze beleidswijziging heeft laten doorvoeren.

Een SP'er die verantwoordelijkheid ergens voor zal nemen:ROFLMAO:
 

ALenstra

Well-known member
Straks staat er inderdaad een flinke rekening open. Denk ook maar aan de vele uitkeringen die aan werklozen verstrekt moeten worden.
 

Batigoal

Well-known member
En vooral maar blijven doorgaan met die lockdown ellende....

Slaan we niet een beetje door met het zielig vinden dat de jongere generatie (net als andere generaties overigens) een halfjaar tot wellicht straks een jaartje wat minder kan feesten en uitgaan? In al die discussies over zielige jongeren zoals in de talkshows komt het over alsof ze wel erg verwend zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Slaan we niet een beetje door met het zielig vinden dat de jongere generatie (net als andere generaties overigens) een halfjaar tot wellicht straks een jaartje wat minder kan feesten en uitgaan? In al die discussies over zielige jongeren zoals in de talkshows komt het over alsof ze wel erg verwend zijn.
Plus 1, soms zit het nou eenmaal is niet mee.
 

JMD

Well-known member
Slaan we niet een beetje door met het zielig vinden dat de jongere generatie (net als andere generaties overigens) een halfjaar tot wellicht straks een jaartje wat minder kan feesten en uitgaan? In al die discussies over zielige jongeren zoals in de talkshows komt het over alsof ze wel erg verwend zijn.
Eens. Ik vind het goed dat hier aandacht voor is, maar door specifiek steeds alleen de jongeren te benoemen denk ik dat ze een hoop andere mensen missen die ook geestelijk in problemen komen, zoals 'oudere' singles, ouderen enz...
 

zwammy

Well-known member
Kent gewoon neuken ondanks de corona he, tis niet het einde van de wereld dit. Ga lekker wandelen, de natuur in en geniet van het leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

PES5

Administrator
Forumleiding
Slaan we niet een beetje door met het zielig vinden dat de jongere generatie (net als andere generaties overigens) een halfjaar tot wellicht straks een jaartje wat minder kan feesten en uitgaan? In al die discussies over zielige jongeren zoals in de talkshows komt het over alsof ze wel erg verwend zijn.

Dat is gewoon de egoïstische maatschappij van tegenwoordig.
 

gevegt

Well-known member
Iemand op Radio1 vergelijkt de situatie van de horeca met de gele ster tijdens WII.
Dat gaat nog leuk worden.
 
Bovenaan