En al die scholen dicht!IC loopt ook behoorlijk op, volgende week lockdown.
Misschien eerst even afwachten of de dood wel met het vaccin te maken heeft of niet.Eén van de vrijwilligers die het corona-vaccin uit Oxford heeft gekregen is overleden. Een man van 28.
Laat ze nog maar even wat langer aan het vaccin sleutelen.
Misschien eerst even afwachten of de dood wel met het vaccin te maken heeft of niet.
Waar heb je deze info vandaan? Zie er nergens iets over op internet.Eén van de vrijwilligers die het corona-vaccin uit Oxford heeft gekregen is overleden. Een man van 28.
Laat ze nog maar even wat langer aan het vaccin sleutelen.
Waar heb je deze info vandaan? Zie er nergens iets over op internet.
Op de radio zeiden ze net dat hij een placebo had gekregen en dus niet het vaccin.Van de immer betrouwbare Telegraaf!
Ik las het overigens eerst op Sky news.
Dat de IC oploopt is logisch, dat loopt altijd 2-3 weken achter op de besmettingen, dus IC/ziekenhuis gaat echt nog wel stijgen de komende 2/3 weken. Maar het besmettingaantal moet idd wel gaan dalen, anders gaat het idd de lockdownkant op. Overigens zag je de laatste dagen wel een afvlakking en kan dit nog een uitschieter zijn, vandaag is dus belangrijk wat er gebeurt, stijgt het weer flink dan was gisteren geen uitschieter.IC loopt ook behoorlijk op, volgende week lockdown.
Bij welke zender, welk programma?Op de radio zeiden ze net dat hij een placebo had gekregen en dus niet het vaccin.
Het nieuws van Q-music. Maar ik lees dat verder echter nergens.Bij welke zender, welk programma?
Het moet idd (flink) gaan dalen want bij stabilisatie krijg je nog steeds te maken met een overaanbod voor de IC. En dat dalen zie ik eerlijk gezegd gewoon niet gebeuren, dat was in Maart bij de gratie van die lockdown. Was toen gewoon muisstil op straat en de scholen op slot. En ik begrijp dat ze dat laatste niet willen maar ik ben bang dat je er niet aan gaat ontkomen.
9283, dat is veel.
Dat is gewoon doorzetten van de groei van 500-600 dagelijks extra. Die was er even aantal dagen uit maar is nu weer terug.