Atreides
Well-known member
Makkelijk scoren. Zelfs als je het nut er niet van inziet is het verplicht in de binnenruimtes van overheidsinstanties.
Moeten het altijd moeilijke doelpunten zijn dan? :heinz:
Makkelijk scoren. Zelfs als je het nut er niet van inziet is het verplicht in de binnenruimtes van overheidsinstanties.
De fik er in!Deze betreffende kroeg paar maandjes langer dichtgooien lijkt me.
Want Nederlanders willen niet luisteren.De regering heeft dus compleet gefaald en geeft dat ook ruimschoots toe.
Wedden dat de VVD bij de verkiezingen weer de grootste wordt?
Of luisteren alleen wat ze willen horen.Want Nederlanders willen niet luisteren.
Over vijf jaar dus FvD.Partij met de meeste fraude wint elke keer weer. Het blijft toch iets aparts.
Of luisteren alleen wat ze willen horen.
Zo begrijp ik oprecht niet ( op die paar enclaves na, natuurlijk ) dat er nog 1 persoon in Groningen op de VVD stemt. En toch doen ze het elke keer weer.
Ook volgend jaar weer terwijl Rutte & Co elke keer weer faalt.
Eerlijk gezegd heb ik liever nog een keer Rutte dan dat de populisten een echte rol gaan spelen.Ja begrijp ik ook niks van. Maar dat komt met name omdat andere partijen er ook een zootje van maken + dat mensen Rutte als persoon volgens mij wel leuk vinden. Geen idee wat voor standpunten die heeft maar dat boeit dan niet.
5-okt | 144 |
6-okt | 142 |
7-okt | 137 |
8-okt | 135 |
9-okt | 177 |
10-okt | 134 |
11-okt | 136 |
12-okt | 199 |
13-okt | 181 |
14-okt | 127 |
Waar haal je deze gegevens vandaan? Ik zoek zo'n lijstje namelijk ook. Kan hem wel vinden van de IC (stichting Nice), maar niet van de 'gewone' bedden.Na twee piekdagen is het aantal ziekenhuisopnames woensdag weer flink gezakt.
5-okt 144 6-okt 142 7-okt 137 8-okt 135 9-okt 177 10-okt 134 11-okt 136 12-okt 199 13-okt 181 14-okt 127
Dat zijn de definitieve cijfers, gisteren (15-10) is dat nog niet en staat momenteel op 62 maar dat zal nog flink stijgen.
Let wel op; dit zijn alle patienten die zijn opgenomen in het ziekenhuis die positief getest zijn, het zijn niet de patiënten die opgenomen zijn vanwege corona.
Dit komt van de Stichting NICE, https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jspWaar haal je deze gegevens vandaan? Ik zoek zo'n lijstje namelijk ook. Kan hem wel vinden van de IC (stichting Nice), maar niet van de 'gewone' bedden.
Weet je het zeker?Krijg mijn zorgbonus in November.