Coronavirus 2

erka

Well-known member
Zien we hier niet de favoriete kabouter van @erka met een item waarover deze kabouter nogal lang in de ontkenningsfase is geweest?
694

Held! Direct maar door naar het UWV.

erka

Well-known member
Dat voorbeeld van Den Haag is echt geen uitzondering. Veel houden zich er keurig aan maar er zijn er ook veel die de grens voortdurend overschrijden, al wekenlang.

Mario

Well-known member
In Frankrijk gaat komend weekend een avondklok in, ook in Parijs en haar voorsteden ... dat gaat vast gezellig worden daar.

gevegt

Well-known member
De regering heeft dus compleet gefaald en geeft dat ook ruimschoots toe.
Wedden dat de VVD bij de verkiezingen weer de grootste wordt?

gevegt

Well-known member
Want Nederlanders willen niet luisteren.
Of luisteren alleen wat ze willen horen.
Zo begrijp ik oprecht niet ( op die paar enclaves na, natuurlijk ) dat er nog 1 persoon in Groningen op de VVD stemt. En toch doen ze het elke keer weer.
Ook volgend jaar weer terwijl Rutte & Co elke keer weer faalt.

erka

Well-known member
Of luisteren alleen wat ze willen horen.
Zo begrijp ik oprecht niet ( op die paar enclaves na, natuurlijk ) dat er nog 1 persoon in Groningen op de VVD stemt. En toch doen ze het elke keer weer.
Ook volgend jaar weer terwijl Rutte & Co elke keer weer faalt.

Ja begrijp ik ook niks van. Maar dat komt met name omdat andere partijen er ook een zootje van maken + dat mensen Rutte als persoon volgens mij wel leuk vinden. Geen idee wat voor standpunten die heeft maar dat boeit dan niet.

Joost

Well-known member
Ja begrijp ik ook niks van. Maar dat komt met name omdat andere partijen er ook een zootje van maken + dat mensen Rutte als persoon volgens mij wel leuk vinden. Geen idee wat voor standpunten die heeft maar dat boeit dan niet.
Eerlijk gezegd heb ik liever nog een keer Rutte dan dat de populisten een echte rol gaan spelen.

Joost

Well-known member
Na twee piekdagen is het aantal ziekenhuisopnames woensdag weer flink gezakt.

5-okt​
144​
6-okt​
142​
7-okt​
137​
8-okt​
135​
9-okt​
177​
10-okt​
134​
11-okt​
136​
12-okt​
199​
13-okt​
181​
14-okt​
127​

Dat zijn de definitieve cijfers, gisteren (15-10) is dat nog niet en staat momenteel op 62 maar dat zal nog flink stijgen.
Let wel op; dit zijn alle patienten die zijn opgenomen in het ziekenhuis die positief getest zijn, het zijn niet de patiënten die opgenomen zijn vanwege corona.

JMD

Well-known member
Na twee piekdagen is het aantal ziekenhuisopnames woensdag weer flink gezakt.

5-okt​
144​
6-okt​
142​
7-okt​
137​
8-okt​
135​
9-okt​
177​
10-okt​
134​
11-okt​
136​
12-okt​
199​
13-okt​
181​
14-okt​
127​

Dat zijn de definitieve cijfers, gisteren (15-10) is dat nog niet en staat momenteel op 62 maar dat zal nog flink stijgen.
Let wel op; dit zijn alle patienten die zijn opgenomen in het ziekenhuis die positief getest zijn, het zijn niet de patiënten die opgenomen zijn vanwege corona.
Waar haal je deze gegevens vandaan? Ik zoek zo'n lijstje namelijk ook. Kan hem wel vinden van de IC (stichting Nice), maar niet van de 'gewone' bedden.

Bovenaan