JMD
Well-known member
Dat soort dingen zijn oncontroleerbaar... En sowieso wordt er niet 'achter de voordeur' gecontroleerd. En het lijkt me dat de politie/BOA's dit ook niet aan gaan kunnen.Leuk bedacht, maar hoe gaan ze dit controleren?
Dat soort dingen zijn oncontroleerbaar... En sowieso wordt er niet 'achter de voordeur' gecontroleerd. En het lijkt me dat de politie/BOA's dit ook niet aan gaan kunnen.Leuk bedacht, maar hoe gaan ze dit controleren?
Waarom denk je dat ze dit zeggen?Dat soort dingen zijn oncontroleerbaar... En sowieso wordt er niet 'achter de voordeur' gecontroleerd. En het lijkt me dat de politie/BOA's dit ook niet aan gaan kunnen.
De appie heeft stapelkorting op de HJ drie halen 10 euro per krat.Wat is het nut van verkoop alcohol 's avonds verbieden. Dan kopen mensen het toch massaal 's middags in? En is het bovendien drukker daardoor.
Kun je beter gewoon paar weken alle alcoholverkoop verbieden.
Na-aper.Wat is het nut van verkoop alcohol 's avonds verbieden. Dan kopen mensen het toch massaal 's middags in? En is het bovendien drukker daardoor.
Dat is altijd een goed idee.Weekendje Maastricht gaan we maar weer annuleren.
Hater!Dat is altijd een goed idee.
Wat is het nut van verkoop alcohol 's avonds verbieden. Dan kopen mensen het toch massaal 's middags in? En is het bovendien drukker daardoor.
Leg dat mijn vrouw maar eens uit. Die is best streng m.b.t. Corona-regels etc, maar als ze schoolvakantie heeft, dan zit het in haar systeem om er altijd een paar dagen uit te gaan. Ik krijg het er niet uit; tips zijn welkom.Waarom sowieso tripjes maken?
Leg dat mijn vrouw maar eens uit. Die is best streng m.b.t. Corona-regels etc, maar als ze schoolvakantie heeft, dan zit het in haar systeem om er altijd een paar dagen uit te gaan. Ik krijg het er niet uit; tips zijn welkom.
Leg dat mijn vrouw maar eens uit. Die is best streng m.b.t. Corona-regels etc, maar als ze schoolvakantie heeft, dan zit het in haar systeem om er altijd een paar dagen uit te gaan. Ik krijg het er niet uit; tips zijn welkom.
Je voorkomt hier alleen spontane feestjes mee. Als mensen van te voren afspreken dan kunnen ze inderdaad nog steeds gewoon alcohol inslaan.Wat is het nut van verkoop alcohol 's avonds verbieden. Dan kopen mensen het toch massaal 's middags in? En is het bovendien drukker daardoor.
En de studenten niet te vergeten.Nu al zin in de ernstigheid van onze premier. Samen kunnen we het virus aan, maar we pakken vooral de horeca aan want die zijn schuldig.
Hoezo niet?Dat strookt toch niet met het 'gerucht' dat het veel al niet westerse Nederlanders zijn die op de IC liggen.